הכירו את סוגי ההדברה היעילים ביותר

הכירו את סוגי ההדברה היעילים ביותר

אין דבר יותר מטריד ממזיקים. בין אם מדובר בעכבר שפלש לכם לבית, מקקים שמופיעים בעונות הקיץ החמות, פשפשים וכדומה, הרשימה אין סופית וכולה מבאסת. אחת הדרכים הכי הגיוניות להיפטר ממזיקים ולהימנע מכך שיחזרו היא כמובן הדברה.

איך עובד תהליך ההדברה?

ברוב המקרים תהליך ההדברה יתחיל מריסוס נקודות המגע בין הקיר לרצפה בכל רחבי הבית. אלו נקודות שלרוב לא מגיעים אליהם מיידית בשטיפה מה שמאפשר לחומר להישאר ולעשות את עבודתו. כמו כן, המדביר ירסס גם באיזורים מועדים לפורענות כמו חלונות, פתחי ביוב, שיש במקלחת או בשירותים, וארונות שנחשבים נגועים במזיקים. כמובן שאם יש בעיה ספציפית באיזור מסויים כדאי לציין אותה לפני למדביר. מומלץ לא להשאיר מזון פתוח וחשוף כדי שלא יהיה במגע עם חומרי ההדברה.

האם תהליך ההדברה הוא בטוח ויעיל?

כיום נהוג להשתמש במה שמכונה "הדברה ירוקה". מדובר בסוג הדברה שאינו כולל חומרים מסוכנים או רעילים בסביבה בה הוא מפוזר, ומבוסס על חומרים טבעיים, לכן אינו נתפס כמסוכן לבני אדם או לחיות. כדי להרגיש יותר בטחון עם המדביר שלכם, אתם תמיד יכולים לבקש שיציג לכם תעודה מטעם משרד איכות הסביבה. אם משתמשים בשירותי הדברה באופן שוטף לרוב הם מאד יעילים.

איזה סוגי מזיקים אפשר להדביר?

תחום ההדברה הוא דיי רחב וכולל מספר תחומים, ביניהם, לכידה של נחשים, הרחקת יונים, לכידה והדברת מכרסמים שונים, הדברת נמלים, פשפשי מיטה ועוד. לרוב המדביר שתבחרו יתאים את סוג ההדברה ואופן הפעולה לסוג המזיק.

איך בוחרים מדביר?

כמו כל בעל מקצוע כדי לחפש אחרי מדביר עם המלצות ממכרים. אם אין כזה ואתם גרים לדוגמה באשדוד, אתם יכולים לחפש ברשת מדביר באשדוד, לחפש אחר מדבירים עם ביקורות חיוביות וליצור קשר עם כמה מהם כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת עבורכם.

כמה עולים שירותי הדברה?

העלות של שירות הדברה משתנה ותלויה בכמה קריטריונים מרכזיים .
1. דחיפות הקריאה – אם אתם קוראים למדביר באמצע הלילה כי מצאתם נחש זה יעלה יותר ממדביר שיגיע בבוקר באמצע שבוע להדביר נמלים. מחיר ההדברה עולה בזמנים כמו לילות, סופי שבוע וחגים.
2. מורכבות ההדברה – סוגי מזיקים שונים דורשים טיפול שונה. לכן ככל שההדברה מורכבת יותר, המחיר שלה גבוה יותר. למשל, הדברת טרמיטים תעלה יותר בהשוואה להדברה נמלים או ג‘וקים.
3. שטח ההדברה – לרוב התמחור של הדברה הוא לפי מ"ר בהתאם לסוג ההדברה. ככל שהשטח גדול יותר תשלמו יותר על ההדברה. לרוב המדביר ישאל אתכם לפני מראש על איזה שטח מדובר. בכל מקרה מדובר על מינימום של כמה מאות שקלים, לעיתים אפשר להגיע לסכומים גבוהים יותר אם השטח גדול או ההדברה מאד מורכבת. בכל מקרה תוכלו לבקש מספר הצעות מחיר ולהחליט.

מחפשים חברת הדברה מקצועית? יש לציין המדבירים נט פועלים בכל אזור הדרום ומתחייבים לשירות מקצועי, הדברה יעילה באחריות ושקיפות לאורך כל התהליך. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם ומומחה מטעמנו יחזור אליכם במהרה עם מענה על כל השאלות ותיאום הדברה בזמן שמתאים לכם.

קרדיט: freepik
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*