היתרונות של פינת אוכל נפתחת

היתרונות של פינת אוכל נפתחת

פינת האוכל היא אחת הפינות החשובות בבית. בפינת האוכל מתכנסים מידי יום בני הבית לארוחות משפחתיות, חוגגים חגים, מארחים חברים ומתכננים תכניות על כוס קפה. את פינת האוכל יש לתכנן בקפידה, בכדי שהיא תכיל את כל בני הבית בצורה נוחה מרווחת ונעימה, לתת מענה גם לאורחים שמגיעים אך לא לתפוס המון שטח. אז מה אפשר לעשות כשלא מעוניינים בשולחן שיתפוס מקום במהלך השבוע אך יתן מענה לארוחות משפחתיות מורחבות בסופי שבוע? פינת אוכל נפתחת היא הפתרון האידיאלי למקרים בהם הורים מארחים את ילדיהם בסופי שבוע, זוגות מארחים חברים מידי פעם לארוחות משותפות, אך בשגרה הם לא זקוקים ליותר משולחן קטן לארוחה זוגית.

היתרונות של פינת אוכל נפתחת:

התאמה למספר הסועדים – פינת אוכל כשמה כן היא- פינה. השולחן שבה לא אמור להפריע לחלל ולא להשתלט עליו. פינת אוכל נפתחת נחשבת לפרקטית. כאשר במהלך ימי השגרה השולחן סגור ונמצא בפינה בגירסה המוקטנת שלו. ובשעת אירוח השולחן נפתח בהתאמה אישית לגודל הרצוי ולפי כמות האורחים. ניתן לפתוח שולחנות לגדלים עצומים, באמצעות פלטות עץ המתלבשות על בסיס השולחן.

התאמה לעיצוב הבית – כדי שפינת האוכל תשתלב בהרמוניה עם העיצוב של הבית ניתן לשלב אותה במבחר סגנונות. שולחנות נפתחים מגיעים מעץ מלא, מזכוכית ואפילו שיש. בנוסף, השולחנות מגיעים בצורה מרובעת הנפתחת למלבן, בצורה עגולה הנפתחת לאליפסה. כך, שכל אחד יכול להתאים את השולחן על פי הטרנדים החמים, הטעם האישי או סגנון העיצוב של הבית.

פתרון עבור דירה קטנה – בעלי דירות רבים מתמודדים עם שטח דירה קטן המאלץ אותם לשלב את פינת האוכל ביחד עם הסלון. פינת אוכל נפתחת מאפשרת להם לשלב שולחן וכסאות גם בשטח קטן ולפתוח אותו רק בעת הצורך. מבלי להתפשר על אירוח או לצמצם את שטח הסלון באופן משמעותי.

ניתן להזיז בקלות – היתרון של פינת אוכל נפתחת על שולחן גדול הנמצא באופן קבוע, הוא הקלילות בה ניתן להזיז אותה. בשולחנות עצומים צריך מספר אנשים כדי להזיז ממקום למקום. עבור פינת אוכל נפתחת במצבה הסגור מספיק 2 אנשים אחד מכל צד בשביל להזיז בקלות, לצורך ניקיון, שינוי עיצוב הבית או לצורך פתיחה לגודל מלא.

אז בין אם אתם אוהבים לארח, בעלי שטח דירה קטן, משפחה מרובת ילדים. פינות אוכל נפתחות הן הפתרון האידיאלי עבורכם. את פינות האוכל תוכלו להשיג בשלל עיצובים טרנדיים ועדכניים. סטים של שולחנות וכסאות ביחד או בהתאמה אישית. בייחוד בפינות אוכל נפתחות, חשוב  שתבחרו בחברה וותיקה בעלת מוניטין רב שנים שתספק לכם שולחן חזק ואיכותי באחריות.

קרדיט: shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*