היתרונות של אשפוז בית

היתרונות של אשפוז בית

בעבר האפשרות הזו בכלל לא הייתה פתוחה לחלק רחב של הציבור. שכן הרבה פעמים אישפוז בבית חייב את הקרובים של המטופל לרכוש ציוד שבזמנו עלה הרבה מאוד כסף, הרבה מעבר למה שאדם ממוצע יכול היה להרשות לעצמו. התפתחות התחום של אישפוז בית בשנים האחרונות בשילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם העובדה כי הרבה מאוד דברים אפשר היום להשכיר, מה שבעבר נשמע היה ממש כמו מדע בדיוני, כל אלו הפכו את הרעיון של אישפוז בית לממשי ובר השגה עבור ישראלים רבים.

מה היתרונות המשמעותיים שיש לאשפוז בית. על מנת שתוכלו להבין מה עומד כנגד מה, נכתב המאמר הבא.

מה זה אומר בכלל אשפוז בית

כמה מילים על אשפוז בית. בניגוד לטיפול נמרץ, שם משכנים חולים שצריכים מענה דחוף בעזרת מכשירים אותם יכול להפעיל צוות רפואי שצריך להיות עם עין פקוחה על המטופל לאורך כל השהיה שלו בטיפול נמרץ, מדובר על אישפוז ארוך טווח. כלומר, אנחנו מדברים על תקופה שכוללת יותר מכמה ימים בודדים. אלו יכולים להיות חולים בסרטן שמטופלים בכימותרפיה ובין הטיפולים רוצים לבלות את הזמן שלהם בבית ואת זה הם יכולים לעשות בתנאי שיש בבית את הציוד הנדרש לכך, אלו יכולים להיות אנשים מבוגרים שכבר יש להם את הציוד בבית מכל מיני סיבות שצריכים מענה חד פעמי במקרים נקודתיים, כמו אדם מבוגר ששבר את הרגל והוא צריך לנוח במיטה עם הציוד הרלוונטי סביבו. אלו כמובן יכולים להיות מי שצריכים לעבור תהליך של שיקום ופיזיותרפיה. כלומר, אנחנו תמיד נדבר, במקרה של אישפוז בית, על מקרים בהם האישפוז עתיד לקחת פרק זמן ממושך יחסית.

מה היתרונות של אישפוז בית

כאן אנחנו מדברים על שורה ארוכה של יתרונות שאין להם תחליף. מחקרים כבר בדקו והוכיחו כי בבית הבריאות הנפשית של המטופלים גבוהה יותר מה שמשפיע גם על ההחלמה הפיזית. אנחנו יודעים כי בבתי חולים הרבה פעמים יש ריכוז חיידקים גבוה, מה שלא נכון במקרה של בתים פרטיים, כך שאנחנו יכולים לשמור באופן סטרילי יותר על בריאותו של החולה, נתון שהרבה פעמים מפתיע את המטופלים שלנו.

יתרה מזאת, אין כל ספק כי שהיה בבית לאורך ימים ארוכים של אישפוז ביתי זו בסופו של דבר, חוויה הרבה יותר נעימה. כך שמדובר על מה ששווה להשקיע בו ואפילו כדי לגרום לאדם שאתם אוהבים להרגיש הרבה יותר טוב.

אנחנו כאן כדי לתת מענה לכל שאלה

אנחנו כאן – https://www.sabarhealth.co.il/ –  כדי לעזור לכם וכדי ללוות אתכם לאורך התהליך בכלים מקצועיים המלווים בהרבה מאוד ניסיון שהצטבר אצלנו לאורך שנים ארוכות של טיפול במטופלים ששהו באישפוז ביתי תקופות ארוכות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*