החלטת שיפוט גבולית מנעה ניצחון לאשדוד על בית"ר י"ם

החלטת שיפוט גבולית מנעה ניצחון לאשדוד על בית"ר י"ם

11 שנה חיכתה מועדון ספורט אשדוד לניצחון חוץ באצטדיון "טדי" על ביתר ירושלים. הערב (שבת) זה לא היה רחוק מלהיות עוד נתון של היסטוריה. הקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי כבר הובילה 1-0 משער בדקה ה52 של דין דוד, הכובש המצטיין של הקבוצה. אך בדקה ה71, שריקה לפנדל גבולי ביותר של השופט גיא ברגר, העניקה לביתר ולאיתי שכטר את שער השיויון. בסיום 1-1.

אל המחצית הראשונה, הקבוצה בפסי הכחול-לבן לא בדיוק הגיעה. 45 דקות ללא ניסיון אחד של מ.ס אשדוד באיום על שערו של בוריס קליימן, כשמנגד המארחים מעיר הבירה מוצאים פעם אחר פעם את השוער האשדודי המצויין יואב ג'רפי, עם מצבים של רואדה בריהון וזגורי.
60 האוהדים שעשו את הדרך מאשדוד עד לטדי, וסבלו כמו כל מי שנכח במגרש מגל קור של 3 מעלות בלבד, קיוו לבטח שקבוצתם בסך הכל תשמור על שער נקי ותצא עם נקודה.

אוחיון

גם רוני אוואט שהתייחס במחצית למצב על כר הדשא, אמר שתוצאה טובה של תיקו בהחלט יספק אותו. אך סביר להניח שלאחר השיויון של ביתר מהחלטתו של ברגר, הוציאה את אנשי אשדוד עם עצבים ותסכול בסיום, בין היתר על צוות השיפוט.

ובכל זאת, מגיעות לא מעט מילים ומחמאות טובות לקבוצה מאשדוד. מ.ס הופיעה ללא רועי בקל, תום מונד ותום בן זקן הפצועים. אך החיסרון הגדול ביותר היה חאתם אלחמיד הבלם המצטיין עד כה העונה, שסבל ממחלה ולא הגיע למגרש הערב. את מקומו אגב, ניר ברדע הבלם הצעיר מילא בצורה נהדרת, כמו גם הקשר גאורגי בטאייב שנתן הופעה טובה ומספקת להמשך הדרך.
דאגה מאידך לאנשי הקבוצה, הוא עניין השחקנים הפצועים.
הערב לוסיו חלוץ הרכש נפצע כבר בדקה ה14 והוחלף. זהו משחק הליגה השלישי ברציפות ששחקן של מ.ס אשדוד נפצע כבר בתחילת המשחק, סימן לדאגה או החלפת מזוזה?

ואם כבר המשך הדרך, ביום ראשון הבא יצפה למ.ס אשדוד משחק בית מול יריבה לא פשוטה, הפועל רעננה.
שתי הקבוצות הללו כבשו הכי מעט שערים העונה בליגת העל, ועושה רושם שגם המשחק מול הקבוצה מהשרון הולך להיות צמוד עד לדקה ה90, עם לא מעט גסיסות ציפורניים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*