הזדהו כעובדי עירייה וחזרו כפורצים

הזדהו כעובדי עירייה וחזרו כפורצים

"אנו עובדי עירייה, הגענו לבדוק את חדר הביטחון בדירה" כך הציגו עצמם תושב קריית עקרון וחברו בפני בעלת דירה באשדוד. "החדר אינו תקין ויגיע נציג לתקנו " סיכמו השניים בתום "הבדיקה". שבועיים לאחר מכן שבו השניים לדירה, פרצו אליה וגנבו תכשיטים שונים. חקירה מאומצת שהחלה בעקבות זיהוי אחד החשודים במצלמות האבטחה שהותקנו בדירה הובילה למעצר אחד החשודים נגדו הוגש בשבוע שעבר כתב אישום. מעצרו הוארך עד מתן החלטה אחרת בעניינו.

בתאריך 1.12.14 בשעת צהרים הגיעו שני החשודים לדירתה של תושבת העיר ברח' שד' תל חי באשדוד ודפקו על דלת הדירה. משפתחה הדיירת את דלת הדירה הציגו עצמם שני החשודים כעובדים מטעם עיריית אשדוד ובקשו להיכנס לדירה על מנת לבדוק את חדר הביטחון בדירה. הדיירת אפשרה לשניים להיכנס ואף ניגשה עם אחד מהם אל הממ"ד שם הציג בפניה מצג שווא כאילו הוא בודק את תקינות חדר הביטחון בעוד חברו הסתובב ברחבי הדירה. בסיום "הבדיקה" דיווח לה "הבודק" דיווח שקרי לפיו הממ"ד אינו תקין וכי עליהם לשלוח נציג מטעם העירייה על מנת לתקנו. בעלת הדירה מסרה לשניים את מספר הטלפון הנייד שלה ואת מספר הטלפון בדירה כביכול בכדי לתאם את מועד ביצוע התיקון. לאחר מכן עזבו השניים את הדירה. זמן מה לאחר מכן סיפרה בעלת הדירה לבני משפחתה על שהתרחש והדבר עורר את חשדם. בבדיקה שערכו מול עיריית אשדוד התברר כי אינם מבצעים בדיקות לחדרי ביטחון ועל כן התקינו בני המשפחה מצלמות אבטחה ברחבי הדירה כאמצעי ביטחון. בתאריך 17.12.14 בשעות היום שבו "הבודקים" אל הדירה כאשר הם מצוידים בכפפות ומברג. השניים פרצו את דלת הכניסה לדירה ונכנסו אליה לא לפני שהסיטו את מצלמת האבטחה שמוקמה סמוך לדלת הכניסה. השניים גנבו תכשיטים שונים בהם 5 שרשראות, שני סטים של עגילים, טבעת, גורמט כסף, צמידים וחרוזים , שעון יד ועוד ונמלטו מהמקום.

חקירת המקרה שנוהלה במחלק התשאול של משטרת אשדוד הובילה את החוקרים אל אחד החשודים, תושב קריית עקרון בן 35 שזוהה כאחד הפורצים באמצעות צילום מצלמת האבטחה בדירה טרם הסטתה. בחיפוש שערכו שוטרי משרד הבילוש והמודיעין בדירתו של החשוד תפסו הבלשים למעלה מארבעה גרם חומר החשוד כסם מסוג קוקאין ומשקל אלקטרוני. החשוד נעצר לחקירה ובתום הארכת מעצר הגישה נגדו בשבוע שעבר חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום לבית משפט השלום באשדוד המייחס לו עבירות של התפרצות למגורים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית, גניבה וקשירת קשר לעשות פשע. מעצרו הוארך עד מתן החלטה אחרת בעניינו.

בתמונות: הפורצים בכניסתם לדירה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*