הונחה אבן הפינה לקמפוס החדש של מכללת SCE

הונחה אבן הפינה לקמפוס החדש של מכללת SCE

בטקס שהתקיים היום (ה', 7.6) הונחה אבן הפינה לקמפוס החדש של המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. הטקס התקיים במעמד ראש העיר, יחיאל לסרי ונשיא המכללה להנדסה, פרופ' יהודה חדד. המבנה החדש שיקום יהווה את הקמפוס הראשון בקריה האקדמית אשדוד. 

עשרות נציגי העיר אשדוד והמכללה האקדמית להנדסה SCE  הגיעו היום לטקס הנחת אבן הפינה במקום בו עתיד לקום קמפוס ההנדסה החדש והקבוע של המכללה. הקמפוס החדש יקום על שטח של 46 דונמים מתוך 150 הדונמים המיועדים לקריה האקדמית של אשדוד שתקום בהמשך. בטקס נאמו נשיא המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, פרופ' יהודה חדד, וראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

"באנו היום להניח את אבן הפינה ואיתה את היסודות של ההשכלה הגבוהה באשדוד" אמר פרופ' יהודה חדד בנאומו."מי שעוסק באקדמיה ובחינוך מבין את המשמעות של יסודות ההשכלה. גם אנו, כשהגענו לאשדוד לפני 18 שנים, הבנו את חשיבות יסודות ההשכלה הגבוהה.

במשך 18 שנים קיווינו ורצינו ובסוף הכל התגשם. כיום, עוד לפני שהוקם קמפוס ראוי להנדסה בעיר, הצלחנו להגיע להישגים מדהימים ביניהם מעל 4,000 מהנדסים בוגרי המכללה שעובדים בכל רחבי הארץ, 2,500 סטודנטים פעילים, וכמאה וחמישים עובדים בקמפוס.

מה שאנו עושים הוא לא לעצמנו אלא למען החברה – למען עולם טוב יותר. אני עומד כאן היום ומבטיח לכם כי בעוד שלוש שנים, יקום המבנה הראשון של המכללה האקדמית להנדסה SCE  אשדוד".

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, בירך את הנוכחים והודה לפרופ' חדד על הדרך המשותפת: "אנו היום עושים היסטוריה. אנו מניחים את אבן הפינה למוסד האקדמיה הראשון בקריה האקדמית העתידית של אשדוד – זה החזון שלנו.

כמו כל חזון גדול, חוברים יחד ארגונים, מוסדות ואנשים כדי להגשימו. פרופ' חדד, אתה ידיד ושותף לדרך ליצירת השכלה גבוהה באשדוד. אני והעיר אשדוד מוקירים לך תודה. אני מאחל שנעמוד פה בעוד שלוש שנים ונחנוך את קמפוס ההנדסה החדש בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*