הדולפינים והכרישים מאשדוד ממריאים לאליפות אירופה

הדולפינים והכרישים מאשדוד ממריאים לאליפות אירופה

לראשונה שתי קבוצות מאשדוד ייצגו את ישראל בו זמנית באליפות אירופה.

קבוצת  הקט רגל בוגרים דולפיני אשדוד וקבוצת קטרגל הצעירה( 16-21) כרישי אשדוד, ימריאו בסוף החודש(31.12) לליגת האלופות בקטרגל לכבדי שמיעה שתתקיים בשטוטגרט גרמניה .

עיריית אשדוד והרשות העירונית לספורט, העניקו לקבוצות תמיכה בסה"כ 35 אלף ₪  לקראת ההשתתפות בתחרות .

אלופת אירופה דולפיני אשדוד  תנסה  להגן על התואר בו הם זכו בשנה שעברה. בקטגוריית הבוגרים בליגת האלופות  יתמודדו השנה 22 קבוצות חזקות ובאשדוד מתכוננים לקראת התחרות תוך הבנה שרבים מהקבוצות מנסות לבנות אסטרטגיית משחק במטרה לנצח את הקבוצה החזקה ביותר מאשדוד .

הקבוצות מתמודדות במסגרת טורניר קט רגל  המותאם לכבדי שמיעה. במסגרת קידום פעילויות אחד הענפי ספורט אשר נחשב בין הפופולאריים בקהילת כבדי השמיעה בישראל ובעולם הינו ענף כדורגל אולמות. הענף זוכה לביקוש רב מצד כבדי השמיעה .

רגע לפני נסיעתם לטורניר אירח ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי  הערב  בשלכתו את שחקני הקבוצות אליהם הצטרף גם מנכ"ל רשות הספורט העירונית יורם אסרף  :

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי  : " אני רוצה להודות לכם על הכבוד הגדול שאתם מביאים לאשדוד ולמדינת ישראל. הנחישות, ההתמדה והעבודה הקשה שאתם עושים עם הישגים חסרי תקדים  מהווים דוגמא למצוינות. אתם הדוגמא שאין דבר העומד בפני הרצון והוכחתם זאת גם שנה שעברה עם הניצחון בגמר על ספרד . אני מאחל לכם בשם כל תושבי אשדוד בהצלחה באליפות הקרובה וכולנו רוצים לראות את הגביע שוב כאן באשדוד .  "

"דולפיני אשדוד", הינה קבוצת חוד החנית בזכות חדשנות הניהולית והמקצועית שהוטמעה בקבוצה כמו ניהול מתקדם, שירות סוציאלי ומאמנים מקצועיים. גם  בזכות תמיכה רחבה של עירית אשדוד בראשות  ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי,מנכל רשות הספורט עירונית יורם אסרף ומשרד ספורט הפעילויות של עמותה שוברת את שיאים כשהשיא הקבוצה בוגרת העפילה 6 פעמים לגמר בפרק זמן של 7 שנים וקטפה הישגים רבים: שישה אליפות הליגה, 3 פעמים זכתה באלוף אלופים ו3פעמים זכתה בגביע מדינה כשבשנה אחרונה זכינו בפעם שלישית ברציפות ב"דאבל"  (אליפות וגביע מדינה).

כרישי אשדוד קבוצה הבת של דולפיני אשדוד הקבוצה הצעירה שהוקמה רק לפני שנתיים תתמודד לראשונה בליגת האלופות  בקטגוריית הצעירים ( 16-22) מדובר עוד " והיא סיימה במקום שני בליגת כדורגל אולמות חרשים ארצית בשנה הראשונה שלה. בעקבות הזכייה של קבוצת הבוגרת "דולפיני אשדוד" באליפות אירופה קיבלה הקבוצה כרטיס כניסה אוט' לליגת אלופות בכדורגל אולמות חרשים וכבדי שמיעה 2019 שייערך בשטוטגרט(גרמניה)(2.1-7.1.19)והיות דולפיני אשדוד זכתה באליפות ארצית אז מקום שני סיימה קבוצת הבת "כרישי אשדוד" קיבלה את כרטיס השני לליגת אלופות חרשים וכבדי שמעיה בשטוטגרט!

בחודש פברואר האחרון ייצגו  את העיר אשדוד וישראל בליגת אלופות אירופה של כדורגל אולמות לחירשים וכבדי שמיעה  (DCL) בעיר אלקלה(ספרד)  24 קבוצות מרחבי אירופה השתתפו בטורניר ודולפיני אשדוד זכו באליפות אירופה(מקום ראשון) אחרי שגברו על קבוצות אריות אירופה כמו ספרד, איטליה,גרמניה וכו. מדובר בהישג ענק זכייה באליפות אירופה בליגת אלופות והישג הכי גבוה שקבוצה ישראלית הגיעה!!! לפני שנתיים גם ייצגו  את ישראל ואשדוד בליגת אלופות חרשים וכבדי שמיעה בסביליה(ספרד) שבו סיימנו במקום 3 מתוך 24 קבוצות מרחבי אירופה.

"הצלחנו לשים את אשדוד ואת מדינת ישראל על מפה,לפני שלוש שנים גם ייצגנו בליגת אליפות בספרד וסיימנו במקום 8מתוך 24 קבוצות באירופה! ציין יעקב אוליאל יו"ר הקבוצה. "

כאמור בעקבות ההצלחה  נפתחה  עוד קבוצה בת צעירה בשם "כרישי אשדוד" והיא סיימה במקום שני בליגת כדורגל אולמות חרשים ארצית בשנה ראשונה שלה וזאת הפתעה מפתיעה מאוד!בעקבות זכייה של קבוצת הבוגרת "דולפיני אשדוד" באליפות אירופה קיבלה כרטיס אוט' לליגת אלופות בכדורגל אולמות חרשים וכבדי שמיעה 2019 שייערך בשטוטגרט(גרמניה)(2.1-7.1.19) את כרטיס השני לליגת אלופות חרשים וכבדי שמעיה בשטוטגרט!

יו"ר הקבוצה יעקב אוליאל : "  בשנת  2011  ייסדתי ביחד עם  דן בבן ציון את  העמותה לעידוד הספורטאי החרש אשדוד מר, ששמו למטרות של העמותה לפעול למען רווחה, פיתוח וקידום של הספורטאים חירשים וכבדי שמיעה באשדוד והסביבה. במסגרת קידום פעילויות אלו אנחנו מעניקים לספורטאים הנמצאים תחת העמותה מעטפת תמיכה מלאה בפעילויות הספורטיביות שלהם. אחד הענפי ספורט אשר נחשב בין הפופולאריים בקהילת החירשים בישראל ובעולם הינו ענף כדורגל אולמות. הענף זוכה לביקוש רב מצד חירשים בגלל רף התאמה קל, ולכן הם מעוניינים להשתתף בפעילות שעמותה מעניקה להם" וזאת גם בזכות התמיכה של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שנחשב גם לאוהד מספר 1 של הקבוצה ושנים רבות הוא מלווה אותנו בפעילות ביחד עם רשות הספורט ויורם אסרף .

בזכות הנהלה שיש לעמותה והיא פורחת ומצליחה מעל ומעבר הם:נדב כהן שהוא ממלא יו"ר עמותה,אלעד מלכה מנהל קבוצת הבוגרת "דולפיני אשדוד", שלומי איטח מנהל קבוצת בת "כרישי אשדוד",חבר הנהלה דויד בואני!

מאמנים של קבוצות הם: שי זבלוצקי,יאיר אמלקייס ואבי כליף שהם גם צוות מקצועי של נבחרת כדורגל אולמות בהתאחדות לכדורגל!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*