הבגדת וגם ירשת?

הבגדת וגם ירשת?

אישה תושבת אשדוד חשדה כי בעלה בוגד בה, לתדהמתה גילתה כי הוא אכן הוא עושה זאת אבל  עם גבר, כאילו לא די בכך  התברר לה בנוסף כי היא נשאית איידס. באמצעותו של עו"ד גיל שחף היא הגישה תביעת גירושין.

סיפורים פיקנטיים רבים מתרחשים במסגרת ענייני הגירושין, או בשמם המשפטי  דיני משפחה. בגידות, העלמות רכוש, מלחמות עקובות מדם על כספים, הסדרי ראיה של הילדים ועוד. אלא שנדמה  כי לעיתים המציאות עולה על כל דמיון, והסיפור הבא מאפיל על סיפורים פיקנטיים רבים אחרים. אישה, תושבת אשדוד, החלה לחשוש לפני מספר חודשים כי בעלה לא ממש נאמן לה. ההתנהגות שלו השתנתה, מה שהעלה את חשדה אצל האישה.

היא החליטה לפנות לעורך הדין גיל שחף, – הבעלים של "שחף ושות' – חברת עורכי דין", מומחים לדיני משפחה- , ולשאול בעצתו. לאחר ששוחח עימה והבין את פרטי המקרה, הציע לה להפעיל חוקר פרטי, לפתור את התעלומה ולהתמודד עם האמת. היא אכן שמעה לעצתו, ושכרה חוקר פרטי שיבדוק את החשדות.

בפגישה שקבעה עם החוקר הפרטי לאחר שאסף את הממצאים, התברר לה כי תחושות הבטן שלה היו נכונות  וכפי שחשדה, בעלה אכן בוגד בה. אלא שהתמונות שהראה לה החוקר הפרטי, הותירו אותה בהלם מוחלט- בעלה אכן בוגד בה  אלא שהוא  עושה זאת עם גבר.

לאחר המקרה- אותו ליווה עו"ד שחף- החליטה אותה אישה לערוך בדיקות איידס, מחשש שמה נדבקה במחלה. לדאבונה, התוצאות אכן היו חיוביות והתברר כי היא נשאית איידס. לשמחתה, היא יכולה להמשיך בחייה מכיוון שהמחלה לא מסכנת חיים, והיא מוגדרת כנשאית איידס בלבד. אלא, שכעת היא תתמודד עם ההשלכות ללא בן זוגה שהיה עמה שנים לא מעטות. בעקבות המקרה, הכין עו"ד שחף תביעה לגירושין, האיש לא סרב והשניים התגרשו והמשיכו כל אחד לדרכו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*