האפקט שבטעם: קלייה מקומית של קפה איכותי

האפקט שבטעם: קלייה מקומית של קפה איכותי

לא תמיד מרבים לדבר על זה, אבל האמת היא שישנם כמה יתרונות מהותיים בפולי קפה אשר קלויים בתהליך של קלייה מקומית. במילים אחרות, אלו הם פולי קפה אשר קולים אותם בבית העסק עצמו. זאת, לעומת קפה שכבר קלוי מראש במפעל. הנה כמה דגשים חשובים, בשיתוף צוות קפה עולה.

למה הכי שווה לבחור בקפה בקלייה מקומית? האם פולי קפה אשר נקלים בקלייה מקומית הם בהכרח איכותיים יותר מפולים מוכנים מראש? ובאופן כללי, מהם השיקולים שצריך להביא בחשבון כאשר הצורך לקפאין איכותי עולה? הנה כמה דגשים שריכזנו עבורכם, בשיתוף צוות קפה עולה – קלייה מקומית של פולי קפה איכותיים.

מה חשוב לדעת על פולי קפה ואיכותם?

בסופו של דבר, כל כוס קפה טובה מתחילה ונגמרת בסוגי פולי הקפה שנטחנו למטרת ההכנה של אותה הכוס. יש לפולים השפעה עצומה על האיכות הכללית, הטעם והארומה של הקפה, ולכן חשוב להיות מודעים למה שמשפיע על איכותם.

בתוך כך, ישנם כמה פקטורים שונים אשר משליכים באופן ישיר על איכות הפולים. כמו למשל סוג הפולים, המקור שלהם ושיטת העיבוד שלהם. אלו הם גורמים אשר משחקים תפקיד מפתח בתוצר הסופי, כאשר "עיבוד" הפולים מתייחס לשיטת הקלייה, והיא אולי הפקטור שהכי משליך על איכות הפולים.

קלייה של פולי קפה – כמה דגשים בעניין

יש סיבה לכך שפולי ערביקה נחשבים בדרך כלל לחזקים, בעוד כי פולי קפה אחרים מציעים פרופילים מורכבים יותר של טעמים. התשובה היא אחת – קלייה. במקרה של חנות קפה עולה, קלייה מקומית. באופן כללי, ישנן שיטות לייצר קלייה בהירה, בינונית וכהה, כאשר כל אחת מהשיטות תפיק טעמים וניחוחות שונים לחלוטין.

בנוגע לקלייה מקומית, קלייה מהסוג הזה יכולה להתבצע בכל הרמות, החל מהקלייה הקלה ועד הכהה. מה שחשוב זה, שהקלייה תבוצע בבית העסק עצמו. כאשר הקלייה מבוצעת בבית העסק עצמו, מובטחת ללקוחות טריות ואיכות של פולים לא מתועשים.

כמה כדאי לשלם על פולי קפה איכותיים?

באשר לשאלה של מחירי פולי קפה, חשוב להבין כי לכל סוג פולים יש את המחירים שלהם, מה שמשתנה בהתאם למקור הפולים, שיטת העיבוד והקלייה שלהם ועוד. באופן כללי, ניתן לרכוש פולי קפה בעלויות של עשרות שקלים בודדים ועד מאות שקלים בודדים.

אם אתם מעוניינים לנסות להוזיל את העלויות של הפולים, אפשר לנסות להשוות מחירים בין כמה חנויות קפה שונות. כמו כן, אפשר לשקול לעבור לפולים שאינם בקלייה מקומית, מה שעשוי להוזיל את העליות במידה מסוימת. אם אתם לא רוצים לפגוע באיכות של הקפה שלכם, אפשר לבדוק בחנות  https://caffeolle.co.il/ קפה עולה לגבי הנחה על רכישת קפה בכמויות גדולות. לא בהכרח בכמויות סיטונאיות, אבל לעיתים קיימים מבצעים ללקוחות המעוניינים ברכישה גדולה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*