האגם התכול שהופך לשלולית

האגם התכול שהופך לשלולית

לפני מספר חודשים התחדשו תושבי רובע המרינה שפונים לכיוון מערב באגם תכול ששידרג את מראה הבוקר עם בריכה צלולה בגוון תכלת נקי אחרי 2 עשורים בהם הם ממתינים מידי בוקר להחלטת העירייה אם להקים את האגם שהובטח להם או פיאצה שצצה כאופציה משנית ממקום לא ברור.

לאחר תהליך שיתוף ציבור מתוקשר החליטה הועדה… אגם!

את הבשורה על ההחלטה הסופית בישרו בעיריית בחודש מרץ 2015 (זו לא טעות הקלדה, לפני 6 שנים) ומאז… דממה. תושבי המרינה שחשבו שתוך שנה יצוץ אגם שינקה את העשבייה הפראית שהפכה לנוף הטבעי לצד הים המנחם חיכו לא פחות מ-6 שנים, פרק זמן שבו ניתן היה להקים 3 כפרי נופש או 2 אצטדיונים, וגם היום נכון לשורות אלו (סוף ספטמבר 2021)  לא מתביישים נציגי העירייה לצלם, לדווח ולהתפאר בהתקדמות המיזם כאילו לא מדובר באיחור של שני עשורים.

האגם בימיו הראשונים

אגם תכול לחוד ומציאות לחוד.

את אותו אגם שמילאו במים עם הקרקעית הצלולה והתכולה הפך מהר מאוד עקב הזנחה וחוסר טיפול במים העומדים למוקד משיכת יתושים ולשלולית אפורה שככל הנראה לא נוקתה ולא נשאבה מהיום בו מילאו את האגם. קצב העבודה האיטי לכל הדעות רק מחזק את הקונספירציה שמדובר בעוד מיזם בחירות שייפתח במלוא תפארתו יחד עם הקמפיין לראשות העיר. עד אז יצטרכו תושבי המרינה לעקוב באיטיות מידי יום ביומו וימשיכו לטפח את רשתות ההגנה מחרקים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*