דשא סינטטי VS דשא טבעי

דשא סינטטי VS דשא טבעי

יש לכם גינה ואתם רוצים לעצב אותה מחדש? נמאס לכם לטפח את הגינה הקיימת ולנקוש עשבים או שאולי העלות שהגנן שלכם לוקח על תחזוקה גדולה מדי? אם אתם אוהבים סביבה ירוקה ולא יכולים לתחזק אותה אתם לא לבד, בדיוק כאן יש לא מעט אפשרויות וביניהן גם בחירת דשא סינטטי שמותקן כיום בלא מעט מקומות ומהווה עיצוב מושלם לבית.

או דשא טבעי- מה אתם בוחרים? כאמור, כיום התקנת דשא סינטטי הינה התקנה הנהוגה בלא מעט מקומות והיא מזמן לא נמצאת רק בבית אלא גם במשרד, במתחם הציבורי ועוד. כן כיום דשא סינטטי צבר לא מעט פופולאריות וכיום יותר ויותר אנשים לא מוותרים עליו כבר בשלב רכישת או שיפוץ הנכס/ דירה או אפילו כניסה למשרד חדש.

אז מה אתם צריכים מעבר למראה מושלם וירוק כמו דשא סינטטי שלא מצריך מכם יותר מדי? הנה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם בוחרים את הדשא שישנה את כל מה שחשבתם על עיצוב הבית לרבות הסביבה העסקית שלכם.

האם דשא סינטטי אמור להיות מסובך?

זהו שלא, זו קלישאה שאתם חייבים להשאיר מאחור, דשא סינטטי לא רק שיכול לתרום לנראות מושלמת אלא גם לחסוך בתחזוקה ומשאבים שהשקעתם עד כה בגין גינה המושתת על מדשאות טבעיות.

מבין כל היתרונות הנה יתרון מושלם ביותר של דשא סינטטי שעושה את ההבדל וחוסך מכם לא מעט עלויות תחזוקה, זמן וסובלנות. לגזום את השיחים? לנטוע עצים? לפגוע בפגעים ומפגעים? לא כשיש לכם דשא סינטטי שיודע לעמוד בכל תנאי מזג האוויר ולהשלים את מה שחסר למראה הסופי.

אז מה כדאי לבחור דשא סינטטי או דשא טבעי?

דשא סינטטי מתייחס לסוג של מרבד ירוק מדהים, לצד שיפורים טכנולוגים אפשר בהחלט להגיע לתוצאה הישנה והטובה של "ירוק עד"  שהוא למעשה דשא טבעי. רך למגע, ידידותי לכל מי שנמצא בסביבה והכי חשוב לא פחות טבעי ממה שהיה לכם עד כה.

אז מה כדאי בכל זאת לבחור? אם פעם היה דשא סינטטי מסוכן לציבור נוכח החומרים ממנו היה עשוי שהרי היום השתנו כל הכללים והוא עשוי מחומר שאינו מסכן והתוצאה? נראות לא פחות מושלמת ממה שהייתם מורגלים ומשועבדים לו באמצעות הגנן והעלויות היקרות של התחזוקה.

בכמה מילים? תחזוקה משעבדת משמע בחירת הדשא הטבעי ששונה בצורה משמעותית מצריכת הדשא הסינטטי שיכול לספק את אותה התוצאה ובעלויות זולות בהרבה יותר.

בסיכום דבר, אם אתם צריכים ורוצים דשא ירוק, נמאס לכם לשלם עלויות יקרות או להשתעבד ללא הגבלה, כל מה שאתם צריכים זה דשא סינטטי שעושה את ההבדל. באמצעות דשא סינטטי תוכלו גם אתם להותיר את הדשא הטבעי מאחור ולתת לעצמכם קצת אוויר לנשימה באמצעות דשא ירוק שנראה ומרגיש טבעי- דשא סינטטי!

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*