דרכים אפקטיביות בהם קשישים יכולים לטפל בבריחת שתן

דרכים אפקטיביות בהם קשישים יכולים לטפל בבריחת שתן

אין בושה בלחוות חוסר שליטה על שלפוחית השתן; זה יכול לקרות לכל אחד. מן הנער התוסס ששתה יותר מדי מים, לאמא שילדה את התינוקת הראשונה שלה, לאיש הקשיש ששלפוחית השתן שלו לא חזקה כמו שהיתה פעם, בריחת שתן אינה נדירה כמו שעלולים לחשוב.

אם בריחת שתן היא מאבק אישי עבורך, ישנן הרבה שיטות טיפול לשקול – מביקור אצל הרופא ועד תחתוני ספיגה למבוגרים.

מה לעשות קודם?

דרך הפעולה הטובה ביותר תהיה לראות רופא. בפגישה עם הרופא שלך הוא יוכל לקבוע אם בריחת השתן שאתה חווה היא מהסוג שנגרם ממתח, אם הדליפה היא לא צפויה, או אולי מדובר בבריחת שתן כתוצאה מדחף. לאחר האבחנה, ניתן יהיה להגדיר מה הטיפול הנכון עבורך.

מצא תוכנית טיפול שעובדת עבורך

בהתאם לחומרת בריחת השתן, ניתן יהיה לבחור בין טיפולים שאינם תרופתיים לבין תרופות סטנדרטיות.

כמה טיפולים שאינם תרופתיים כוללים תרגילי קיגל ואימונים לשלפוחית – ניהול יומן של מתן שתן ותאונות של בריחת שתן בזמן שמעלים בהדרגה את הזמן שבין ההליכות לשרותים.

מחקרים מראים גם כי קיצוץ בשתיית משקאות אלכוהוליים ומשקאות המכילים קפאין יכול לעזור להפחית את שיעור בריחת השתן. עוד דבר שעשוי לעזור הינו לקבל כמות מספקת של סיבים בתזונה היומית ולנסות לשמור על תזונה בריאה. עבור נשים עם בריחת שתן כתוצאה ממתח, התקן פסרי יכול להיות מועיל מאוד. התקן זה מעוצב בצורת טבעת שניתן להכניס על מנת להרים ולתמוך בשלפוחית.

תרופות לבריחת שתן

ישנן תרופות רבות אשר אושרו לטיפול בבריחת שתן, לרוב בבריחת שתן מסוג דחף. בהנחיית הרופא שלך, ישנן מספר תרופות שניתן לקחת. למרות שתרופות אלה יוצרו במיוחד עבור בריחת שתו, הן לא מתאימות לכולם כיוון שקיימות תופעות לוואי שכיחות רבות (עצירות, נמנום, יובש בפה, ראייה מטושטשת וסחרחורת).

רבות מתופעות הלוואי האלה הובילו מטופלים להפסיק את השימוש בהן. אם תרופות אלה אינן מתאימות עבורך, קיימת גם אפשרות לקבל זריקת בוטוקס לשלפוחית, שעוזרת להדק את השרירים, אבל כמובן שיש להתייעץ עם רופא לפני קבלת כל החלטה.

אביזרים לבריחת שתן, מתי שאתה צריך ללבוש אותם…

בזמן שאתה מחפש את הטיפול המושלם שיעזור לך להתמודד עם בריחת השתן, ישנה אפשרות להיות מכוסה לכל מקרה. ישנם מגוון אתרים המספקים מוצרים איכותיים עבור גברים ונשים כאחד. כמובן שיש לבדוק שהתחתונים השונים לבריחת שתן הם במחירים הגיוניים, עמידים ודיסקרטיים. בהזדמנות זו כדאי לבדוק גם את רפידות המיטה , ולהפסיק לדאוג לתאונות בזמן השינה….

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*