דוד בן הרוש יבנה, ושאר דברים טובים

דוד בן הרוש יבנה, ושאר דברים טובים

אומרים שדברים טובים באים במנות קטנות, ואכן, יבנה היא עיר קטנה אבל טובה שיש בה כבר מתקופת קום המדינה תושבים מסוגים שונים, החל מעולים מרומניה שייסדו את העיירה עד לעולים ממרוקו או מחבר העמים שאחראיים על פיתוח העיר.

דוד בן הרוש יבנה הוא אחת הדמויות הבולטות ביבנה משום שהוא כיהן כראש עיר של המקום לפני מספר שנים, דוד פיתח את יבנה, תרם מאד לתרבות ולאיכות החיים בעיר ועד היום דואג לפתח ולסייע לתושבים לחיות חיים איכותיים יותר במקום.

מה יש ביבנה שאין בערים אחרות?

לפני הכול מדובר במקום ססגוני ומגוון שכיף לגדל בו ילדים ולחיות בו, גם בגיל הפנסיה. העיירה מציעה אפשרויות דיור באזור מרכזי בישראל עם קרבה כיפית לחופי הים התיכון. יבנה הוא מרחב שיש בו היסטוריה מעניינת שהיה קיים כבר בתקופה הביזנטית ומציע היום תרבות דיור וחיי קהילה שלווים ושמחים עם פעילויות רבות ואכפתיות מהתושבים.

ראשי העיר של יבנה ביניהם דוד בן הרוש יבנה, דאגו שהעיר תסביר פנים לתושבים ואורחים ובכך מציעים מגוון רחב של פעילויות לילדים ומבוגרים, לתושבים ולאורחים, עם מסיבות, מופעים, מפגשים חברתיים, עסקים פורחים, גינות יפות ומטופחות, אתרי היסטוריה לצד מקדשים, כנסיות לצד בתי כנסת וכינוס מגוון תרבויות במקום אחד.

מה צריך לדעת על דוד בן הרוש?

בן הרוש כיהן בעבר כראש עריית יבנה והיווה מודל והשראה לרבים. דוד היה חבר מועצה במשך שנים וביצע מגוון רחב של פרוייקטים והניע אותם עבור התושבים. בן הרוש יליד העיר אשר גידל את ילדיו במקום וכעת ממשיך לפעול למען קידום מטרות ומשימות שיקדמו את העיר ויהפכו אותה לאפילו טובה יותר ממה שהיא עכשיו.

בן הרוש נחשב מבין ראשי העיר הפופולריים ביותר בעיקר משום שכבר הוכיח שהוא מקדם את העיר ואת התושבים בעוד שכיום פועלת העירייה על פי ההנהגה שלו ומטרתה לסייע לתושבים בכל בעיה או שאהל וללוות אותם בדרכם לחיים איכותיים בעיר. בשל כך רבים רוצים להמשיך לראות את פועלו של בן הרוש ולהבין כיצד אפשר לשפר את העיר ואפילו את פני המדינה באמצעות הרעיונות הנחישות והמוטיבציה של דוד בן הרוש.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*