דברים שכדאי לדעת לפני רכישת משאיות קירור יד שנייה

דברים שכדאי לדעת לפני רכישת משאיות קירור יד שנייה

בריאותו של האדם ובפרט הצרכן חשובה מכל ולכן יש בהחלט כמה דברים שאי אפשר לוותר עליהם וביניהם גם שינוע סחורה, מזון או כל מטלטלין אחר שיגיע בבטחה ליעדו.

הובלת קירור למי זה מתאים?

כפי שהבנתם, הובלת מזון ושינועו תתבצע על ידי משאיות קירור, כאשר הגורם הכי חשוב הוא שזה יהיה בטיחותי ולא יפגע בסופו של דבר בשימוש וחווית הצרכן.

השוק הפתוח מציג לא מעט אפשרויות של משאיות מגוונות שעליהן מותקן מרכיב קירור מיוחד להובלת מצרכים הדורשים קירור או הדורשים הקפאה. כמו כן ישנם גם משאיות קירור ייעודיות גם להובלת מזון מוכן, שעומדות בתנאי תקנות משרד הבריאות המחמיר בדרישות הקירור – הכול כדי למנוע חלילה הרעלת מזון וסכנת חיי אדם.

משאיות קירור – לא חייבות להיות דבר יקר

ניתן לקנות משאיות משומשות ויש אפילו אתרים המאפשרים קנייה אונליין של משאיות כאלה. בגלל העניין הבטיחותי, אם אתם רוצים לקנות משאיות קירור יד שניה, חשוב לוודא שאתם קונים אותם ממקום מוסמך.  הבשורות הטובות הן שניתן להשיג היום משאיות קירור משומשות שעדיין מספקות את השירותים הטובים ביותר.

אופציה נוספת לחיסכון בכסף היא להשכיר משאית או לרכוש אותה בתנאים הטובים ביותר המוצעים במסגרת ליסינג.

איך קונים משאית קירור מגורם שני?

אם בכל זאת הגעתם עד לכאן סביר להניח שאתם מחפשים משאית קירור שתתאים לצרכים שלכם אבל לפני כן כמה טיפים שיהפכו את זה קל ונכון:

  • החליטו איזה תקציב מתאים לכם מבחינה כלכלית ובמה אתם יכולים לעמוד בפועל. כמו כן הגדילו ולו במעט את התקציב למטרות שיעלו או יצוצו עוד דברים שיהיו חייבים לבוא בחשבון מראש.
  • וודאו כי במעמד הרכישה מציגים לכם משאית עם אחריות עדכנית, כמו כן בדקו את מצב הקילומטרז' ואם הוא גדול מדי אולי חשוב לעצור ולחשב מסלול קנייה מחדש.
  • כמו כן יש לבדוק את מצב הטיפולים שעבר הרכב, תיעוד החלפת שמנים סדירה, נסיעת מבחן, עלויות תחזוקה בהווה ובעתיד ועוד.
  • באשר למצב המכני של המשאית חשוב מאוד לבדוק את הבלאי המקורי ומה עלותו, עלות של טיפולים לרבות ביקורים שתדרשו לבצע במוסך.

משאית קירור מגיעה בכמה גדלים ועם מנוע מתאים וכן לאור כל הפרטים שהוזכרו כאן חשוב ואף מומלץ לבצע סקר שווקים טרם הקנייה כדי להבין באיזו משאית לבחור, מה יהיה גודלה ומה יהיה גודל ארגז הקירור עצמו שהוא למעשה גולת הכותרת כאן.

האם כבר שאלתם את עצמכם איזו משאית תתאים למשימה ומהו הגודל שיענה על צורכיכם לטווח הארוך? שאלות כאלו ואחרות חשוב ביותר שתשאלו ורק לאחר שתקבלו את התשובות המתאימות צאו ורכשו את המשאית המתאימה שתשרת אתכם עם אפס סיכונים ועם 100 אחוז הצלחה וביטחון גם על הכביש.

ועכשיו כשאתם כבר יודעים מה צריך ומה פחות צריך לכו ורכשו את המשאית שתשמור לכם על הקיים ותסייע לכם להמשיך ולקיים עסק על הצד הנכון והבטוח ביותר.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*