גם נאפיס תיסגר בשבת ותהפוך כשרה

גם נאפיס תיסגר בשבת ותהפוך כשרה

הכותרת הזו אולי שולית בעיר אחרת, בה יש כמה וכמה מסעדות כשרות אך באשדוד יודע כל חילוני שרוצה לצאת לארוחה משפחתי בשני העשורים האחרונים נאפיס היתה הכתובת האולטימטיבית. החל מהשבת האחרונה נאפיס סגרה את שעריה בשבת ומאות לקוחות הופתעו לגלות שערים נעולים למסעדת הבית של האשדודים.

בהתחלה חשבו הלקוחות שמדובר במקרה חד פעמי או תקלה אך כשגילו שהמסעדה תחדל לעבוד בשבת נשמע לא מעט כעס בקולם.

הקהילה החילונית באשדוד שנלחמת על מינימום פעילות בשבתות תאלץ להיפרד ממוסד גדול בתחום ההסעדה ולמעשה משאירה את אשדוד כמעט רק עם הטיילת וה-big fashion ששם עדיין חלק קטן מהמסעדות נותנים שירותי הסעדה בשבת.

אם הייתם מאותן משפחות שחשבו לצאת בשבת לאכול או בשישי בערב המבחר הולך ומצטמצם וכנראה שלא רק לפעילות בשבת תצטרכו מהיום לעזוב את העיר אלא בשביל ארוחת צהריים/ערב.

מסעדת נאפיס היתה פעילה בסופי שבוע כבר למעלה מ-2 עשורים, התור להזמנת שולחן ידוע ומוכר לכל תושב אשדודי חילוני בעיר, מעכשיו מאות הסועדים שעברו דרך המסעדה יצטרכו לחפש אלטרנטיבה שמן הסתם בטח תקום בקרוב.

יש לציין כי לא ידועות הסיבות האמיתיות לסגירת המסעדה בשבת והאם ישנו קשר ישיר או עקיף למחאה, למומנטום או אפילו לחוק המרכולים. מה שבטוח זה שמדובר ברעידת אדמה בתחום המסעדנות בעיר אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*