גלבר: אשדוד במקום הלפני אחרון בנתוני הזכאות לבגרות של משרד החינוך

צילום אלעד מלכה

צילום אלעד מלכה

אשדוד במקום הלפני אחרון בנתוני הזכאות לבגרות של משרד החינוך, אבל בשלטי העירייה נטען כי היא מובילה. המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר – מי שנכשל בחינוך צריך ללכת הביתה, תעמולת הכזב של לסרי כך טוענת המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר בתגובה לשלטי החוצות ברחבי העיר ולפיהם אשדוד במקום הראשון באחוזי הזכאות לבגרות בעוד הנתונים מראים אחרת.

במילים חריפות תקפה היום גלבר את קמפיין החינוך המתנוסס על שלטי החוצות באשדוד, ולפיו אשדוד במקום הראשון באחוז הזכאות לבגרות בקרב הערים הגדולות, בעוד שעל פי הנתונים היא במקום הלפני אחרון.

"מי שהביא את אשדוד למקום הלפני אחרון באחוזי הזכאות לבגרות – חייב ללכת הביתה עם כרטיס בכיוון אחד", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה.

"אי אפשר שלא לרתוח מכעס כשקוראים את נתוני החינוך הארציים שפרסם היום משרד החינוך. העיר שלנו נמצאת הרבה מתחת לממוצע הארצי באחוז הזכאים לבגרויות, בזכאות לבגרות מצטיינת, בתעודת בגרות עם 5 יחידות לימוד אנגלית ותעודה עם 5 יחידות מתמטיקה", טוענת גלבר ותוקפת בחריפות את לסרי. "אין מילה אחרת חוץ מבושה כדי לתאר את המחדל הזה של הנהגת העיר. אני מכירה את התלמידות והתלמידים בעיר. אני מכירה את צוותי החינוך בבתי הספר באשדוד מקרוב. הם מוכשרים ומעולים לא פחות מהמקבילים שלהם באף עיר אחרת בישראל. זאת ממש לא אשמתם" טענה.

"מי שאשם במצב הזה אלה פוליטיקאים קטנים שמובילים את העיר שלנו לאבדון, לא מבינים שהחינוך הוא המפתח לשגשוג ולעתיד שלה ומעדיפים להשקיע כספים רק במקומות שישמרו על הכיסא שלהם והמשרות שלהם. אני מתכוונת לשים את החינוך בראש סדר העדיפויות, לבנות תכניות ארוכות טווח ולתת לכל ילד וילדה בעיר את כל התנאים כדי למצות את הפוטנציאל האדיר שלהם".

"אני בטוחה שעם עבודה נכונה ועקבית נצליח ביחד לקחת את אשדוד לצמרת הערים בישראל בנושא החינוך – וזה היעד הכי חשוב שאציב כראשת העיר".

צילום אלעד מלכה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*