בשורה חשובה לסייעות הבוקר בגני הילדים במתנסי"ם

בשורה חשובה לסייעות הבוקר בגני הילדים במתנסי"ם

200 סייעות הבוקר בגני הילדים במתנ"סים באשדוד יזכו להשוואת תנאי העסקתן לתנאים של עובדי עירייה, כך סוכם בפגישה שהתקיימה בין יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, לבין ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. הפגישה בין השניים נערכה במסגרת סיור שערך יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד. בדיון המיוחד שהוקדש לנושא הסייעות השתתפו גם יו"ר הסתדרות המעו"ף – ארנון בר-דוד, יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות – חיים שייב ומנכ"ל העירייה – אילן בן-עדי.

במקביל לבשורה זו, הוחלט גם על המשך המשא ומתן הקיבוצי להסדרת תנאיהם של יתר עובדי החברה למתנ"סים.

בעקבות ההחלטה אמר היום יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן: "אני מודה לראש העיר אשדוד על כך שהיה פתוח להקשיב ולשתף פעולה בנושא הסייעות. אוכלוסיית הסייעות ממלאת שליחות חברתית ראשונה במעלה. יש לחתום על ההסכם כבר בתקופה הקרובה ויש להשלים את המו"מ הקיבוצי לעניין יתר עובדי החברה למתנסים".

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הוסיף: "אני מברך את אבי ניסנקורן  לרגל  כניסתו לתפקידו. כבר בתחילת המו"מ על ההסכם הקיבוצי הנחתי את מנכ"ל העירייה לתת עדיפות לדיון בהשוואת תנאי שכרן של סייעות הבוקר בגני הילדים לאלו של עובדות העירייה. אני שמח על התפיסה החברתית המשותפת שבאה לידי ביטוי בהסכמות אליהן הגענו. מנכ"ל העיריה מונה על ידי לקדם את הנושא ולהביאו למימוש ואני משוכנע שתוך זמן קצר נוכל לברך על המוגמר".

תמונה: יח"צ דוברות ההסתדרות

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*