ברשות הספורט חושבים כבר על היום שאחרי הקורונה

ברשות הספורט חושבים כבר על היום שאחרי הקורונה

במקביל למבצעי הניקוי והחיטוי הגדולים והנרחבים שביצעה רשות הספורט העירונית וכלל שידוגי האולמות במקיף ו׳ ומקיף ח׳, הטיפול היסודי בבריכות העירוניות מתבצע מגה פרוייקט בחלק הצפוני של העיר, מגרשי האימונים של קרית הספורט.

בימים אלה מתבצע במלוא המרץ שלב חישוף השטח, השטח שהיה שטח בר שלא עובד מעולם מציב אתגר יישור קרקע לא פשוט.

המתחם שכבר גודר לפניכשלושה שבועות ונכנס לעבודה עם תחילת ״עידן הקורונה״ מתקדם להבדיל מכל הפרוייקטים התקועים. רשות הספורט כקונספט ניצלה את המשבר כדי להקדים משמעותית את לוחות הזמנים וחושבת בעיקר על היום שאחרי הקורונה.

מרשות הספורט נמסר כי זהו המשך ישיר לשיפוץ והעלאת הסטנדרטים במתחם הסינטתי שעבר מהפך הכולל דשא איכותי, תאורת לד מתקדמת והגדלת שטח האימון באופן ניכר, שיפוץ ששינה את אורכות החיים של קבוצות הכדורגל בכלל הגילאים כולל הקבוצות בליגות הנמוכות שזכו למגרש ביתי תקין והולם.

מגרשי האימון ישפרו את חזית שער העיר לבאים מצפון, מתחם מפואר שתוכנן בקפידה באופן מתקדם שייתן מענה לכל צרכי המתאמנים והאוהדים התומכים.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: משבר הקורונה הציב בפנינו 2 אפשרויות: האחת, להסתגר עד יעבור זעם תוך הבנה מוחלטת שאין אפשרות לבצע פעילות ספורט עפ״י הנחיית משרד הבריאות, והשנייה, לחשוב על היום שאחרי ולהקדים משמעותית את לוחות הזמנים. בחרנו באופצייה השניה.

״מגרשי האימונים הם אמנם יריית הפתיחה של קריית הספורט שעדיין לא אושרה במלואה, אך הסטנדרטים של מגרשי האימונים מקרינים על הסטנדרטים להם אנו מכוונים בתכנון הקרייה עצמה שתכלול אצטדיון חדיש, ארנת כדורסל מתקדמת ועוד עשרות מתקנים ומרכזי מצויינות באיכות ובתכנון הגבוהים והמתקדמים ביותר בישראל. מכאן המקום להודות לראש העיר ד״ר יחיאל לסרי על הגשמת חזון וחלום המצויינות בספורט וההליכה המשותפת למגה פרוייקט עירוני בסדרי גודל ארציים.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*