בן 4 נפגע ליד עינו מברזל חלוד שבולט במדרכה

בן 4 נפגע ליד עינו מברזל חלוד שבולט במדרכה

"הטיול הרגלי הכייפי בערב פסח מביתנו ברובע ד' לבית הורי בעלי ברובע א' הפך לחוויה מזעזעת. כשצעדנו רגלית עם בננו בן ה-4 שרכב על אופניו בצמוד אלינו ועם בננו התינוק שישן בעגלה, ליד מרכזון ד', שמענו לפתע צרחות איומות מכיוונו של בננו : "אמא, העין, העין". כך מספרת תושבת אשדוד.

לדבריה, בנם עמד לצד אופניו כשידיו המאוגרפות מחזיקות את פניו ומתחתן זורם דם רב: "פחדנו שקרה משהו נוראי כי בננו החזיק בעין ולא עזב, בכה וצעק :'העין , העין'. כשהצלחנו לפתוח את ידיו ולנקות את הפצע עם טיטול ספוג במים מהבקבוק של התינוק, ראינו חתך גדול מילימטרים מתחת לעינו השמאלית".

כשהרימו את המבט ראו ברקע ברזל בניין ארוך וחלוד שבולט מגרם המדרגות לכיוון המדרכה הציבורית. כיוון שהמדרכה בסמוך למפגע הייתה שקועה ופגומה בננו עקף את הקטע הפגום במדרכה ואז התנגש בברזל החלוד והבולט.

עורך דותן לינדנברג, העוסק בתחום נזקי גוף ובא כוחם של בני המשפחה מסר כי המפגע הזה טרם הוסר והוא עדיין מהווה סיכון ממשי לציבור.

עו"ד לינדנברג: "מדובר במפגע מאוד מסוכן המצוי ברשות הרבים כך שבעליו של השטח הוא המזיק ועליו לפצות את הניזוק על הנזק שנגרם לו. בנוסף בגלל שמדובר בשטח לא מגודר שהוא פתוח להולכי רגל, יש לשקול את האפשרות שגם העירייה תהיה מחויבת לפצות את הנפגע שכן, היא אמורה לפקח שלא יהיה מפגע כל כך מסוכן ברשות הרבים"

לדברי עו"ד לינדנברג, גם אם השטח אינו בבעלתה, העירייה צריכה לדאוג שהמפגע יוסדר, יגודר ושתימנע גישה אליו. מדובר במפגע שיכול לגרום נזק מאוד משמעותי ויש חובה ציבורית להתריע ולעשות הכל שהמפגע יוסר באופן מיידי .

לדברי עורך הדין זו גם הסיבה בגללה הורי הילד מתכוונים לדרוש שמעבר לפיצוי שמגיע לילד על הנזק שנגרם לו, חשוב להם שהעניין יפורסם מתוך כוונה להתריע בפני הציבור על המפגע במטרה למנוע נפגעים נוספים בעתיד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*