בלונים מרהיבים לאירועים

בלונים מרהיבים לאירועים

בלונים

בלונים הם קונצנזוס כיוון שרוב האנשים מאד אוהבים אותם וברגע שהם רואים בלונים צבעוניים, הדבר מעלה חיוך על פניהם ומשפר להם באופן תהומי את מצב הרוח. זו הסיבה שהשימוש בקישוט באמצעות בלונים התרחב מאד בשנים האחרונות. אם בעבר השתמשו רק בבלונים הנורמטיביים הקיימים בכמה צבעים, היום ההיצע הוא ענק ואפשר לראות בכל אירוע חידושים בתחום זה. קישוטי הבלונים מתבצעים כעת באמצעות בלונים הקיימים בגדלים שונים, בשלל גוונים כולל זהב וכסף שהם מרשימים מאד וגם בצורות אהובות כמו לבבות בשלל צבעים.

עם הזמן אמני הבלונים החלו לעצב נראות מעוררת השראה של בלונים באשדוד באולמות, בגני אירועים ובכל מקום אחר. היצירתיות של אמני הבלונים הובילו לכך שאפשר לראות סידורי בלונים מרהיבים ויוצאי דופן. אי אפשר לעבור ליד הבלונים ולא לעמוד ולהתבונן בהם לאור ההשראה המיוחדת. מכינים קיר בלונים המכיל ברכה יפהפייה לאירוע הבת מצווה, החתונה, יום ההולדת או כל אירוע אחר. מוסיפים את הספרות הרלוונטיות כמו לדוגמה 12 בבלונים כסופים או מוזהבים, מוסיפה את שמה של החוגגת או את שמות בני הזוג שנישאים באותיות נוצצות או מתכתיות מרשימות.

בלונים ליום הולדת

כשמדובר בילדים קטנים שחוגגים יום הולדת, סידור בלונים מותאם לאירוע ולאהבותיהם של הילדים המתוקים. אפשר להכין קיר בלונים הכולל קבוצות של בלונים בצבעים שונים, כמו לדוגמה כמות של בלונים כחולים בגדלים שונים ומתחת להם ממוקמת קבוצה של בלונים בגוון זהב שגם הם בכמה גדלים וקבוצה נוספת של בלונים בצבע אחר כמו לדוגמה לבן. ריכוז הבלונים באופציה זו היא ייחודית ומרהיבה. בנוסף לכך יהיו גם בלונים מיוחדים כמו כתר בצבע כסף או זהב, דמויות אהובות כמו בת הים הקטנה וגם בובות פרוותיות ענקיות של דובונים, או חיות שונות מהג'ונגל.

לימי הולדת של גדולים יותר, אפשר להכין שרשרת בלונים happy birthday  , ספרות של גיל החוגג או החוגגת, בלונים היתוליים וגם בלון בצורת שמפניה שיהיה במזל טוב.

בלונים לבת מצווה

כל נערה מצפה בכיליון עיניים ליום הבת מצווה שלה ולכן מתכננים עבורה מראש את הנראות של קיר הבלונים שלה. יהיו בו בלונים בשלל גדלים בגוונים האהובים עליה, כמו לדוגמה אדום, לבן, זהב ועוד. החיבור של הבלונים לקיר יהיה בצורה של חצי קשת ומכיוון שמדובר בכמות עצומה של בלונים, המראה הכללי יהיה יוצא דופן. כולם יעמדו ליד קיר הבלונים ויצטלמו. הפייסבוק והאינסטגרם יהיה מהר מאד מלאים בתמונות של האירוע שיפתיעו את כל מי שרואה זאת.

בלונים לאירועים עסקיים

קשת בלונים בשלל צבעים ססגוניים שמקבלת את פניהם של אנשי העסקים בהגיעם למפגש עסקי כמו כנס מקצועי או תערוכה, משמחים תמיד את כל הבאים. הם נהנים לעבור מתחת לקשת ולהרגיש VIP כבר מהכניסה. המגמה היא לבחור את צבעי הבלונים על פי צבעי המותג כדי ליצור סינרגיה כבר בתחילת הדרך.

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*