'בטעם של פעם' במסגרת אירועי  60 לעיר אשדוד

'בטעם של פעם' במסגרת אירועי  60 לעיר אשדוד

סיפורים אשדודים וארוחת ערב מפוארת בהנחיית השחקנית אודיה קורן ובניהולה האומנתי של אילנית סוויסה, ילידת העיר יום שני, 12.12.16 בשעה: 20:00 במרכז מונרט

לאשדוד שהפכה לבירה הקולינרית של הדרום יש מסורת ארוכת שנים והאירוע 'בטעם של פעם'יעלה על נס את תרבות האוכל של העיר מאז הקמתה ועד לימינו. את הערב המקורי תנחה השחקנית  אודיה קורן בניהולה האמנותי של היוצרת אילנית סוויסה ילידת העיר. האירוע מורכב מסיפורים  כ"ארוחת ערב מפוארת" שתורכב מחמש מנות – כל מנה תוגש עם קורטוב נוסטלגיה וגעגוע למה שהיה פה.

טעמים שהיו ונשכחו, מסעדות שהוקמו אי שם בשנות ה50 ועדיין מהוות מוקד משיכה לעולים מכל רחבי הארץ. מנות דגל מופלאות מפעם , נופים וריחות שנצרבו בזיכרון והפכו לאבני יסוד בהקמת העיר. סיפורים עליהם גדלנו, צלילים שבישרו על איש הקרח ועל מוכר הנפט שהביאו את מה שצריך כדי לבשל . נצייר בעזרת המרואיינים שיגיעו תבנית נוף מולדת, נשמע את האנשים והנשים שהפכו את אשדוד למקום מיוחד מבחינה קולינרית ובלעדי החלום שחלמו והגשימו לא הייתה נראית העיר כפי שהיא נראית היום.

אודיה קורן

בין לבין יוקרנו סרטוני וידאו שיכללו קטעים מארכיונים ישנים, יושרו שירים מפעם בעיבוד עכשווי ואי אפשר יהיה לסיים את הערב ללא טעימה קטנה ומתוקה מתנורה של יעל דדון. ישתתפו ח"כ אילן גילאון ,בריג'יט דוקהן, מאיר ז'אנו, אידי, בני מיימון. על המוסיקה: הזמרים ולרי פרץ, נדב לוי ומאור מויאל (בניהול אמנותי של שגיא בן שבת).

אולם אירועים .מרכז מונארט לאמנויות, דרך ארץ 3,אשדוד. מחיר:  65 ש"ח   להזמנת כרטיסים: 08-8545130/1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*