בואו נדבר על נשים ופוליטיקה

בואו נדבר על נשים ופוליטיקה

למרות המליונים שהלכו לתמריצים, למרות קמפיין #תתמודדי בו הושקע לא מעט כסף התמונה נותרה עגומה, נשים לא מגיעות לפוליטיקה. אם המצב בארץ ובעולם חשוך, באשדוד וידאו שאיש גם לא ידליק את האור.

למעט הלן גלבר המתמודדת לראשות (שגם היא מוקפת גברים במקומות הריאלים) לא התברכו מובילי העיר בנשים משמעותיות במקומות ריאליים.

בתוך היער הגברי, המוכר והקיים באשדוד, מנסות לשרוד הלביאות, תנועה שבאה ב״הפוך על הפוך״ וכל כולה מורכבת מנשות עשייה מקומיות שאמרו די! עד כאן!

תנועת הלביאות שתופסת תאוצה מוכיחה שאפשר אחרת, בדרכן הייחודית מצליחות שרון מרק והלביאות שלה לייצר תהודה וסחף. נכון להיום, כל סקר אפשרי מראה שהם חזק בתמונת המועצה הבאה, אבל… ממש לא כקישוט.

הן דעתניות, הן משכילות ויש להן תכנית עבודה מסודרת.

פוסט שיצא באחת הקבוצות מסביר את המצב מהזווית שלהן, זוית מחשבה שבהחלט שווה להתייחס אליה:

הביטו היטב בתמונה. מה לא הגיוני בה? כיום מתוך 27 חברי מועצה מכהנות רק 3 נשים! גם כשהלביאות יכנסו למועצה (על פי הסקר בתמונה אנחנו בפנים ואפילו יותר ממושב אחד!) עדין הנשים בעיר יהיו בתת יצוג.
הביטו בתמונה.
אנחנו רוצות שיהיו בה יותר נשים-יותר לביאות
במועצה ובחיי העיר.
גם אתם?

עפ״י מחקרים, לנשים בפוליטיקה המקומית יש ערך מוסף והן רגישות יותר לנושאים חברתיים. נשים מביאות דפוסים אחרים: הן מנהלות אחראיות, ענייניות, לומדות, מקבלות החלטות שקולות, אמינות, קשובות לצורכי הציבור ומחוברות לאוכלוסייה בשטח.

אנחנו נשות ביצוע.

אנו מתמודדות במטרה להשפיע בנושאים הנוגעים למרחב חיינו, למשפחות ולילדי העיר.
אנחנו רוצות לשנות את המפה הפוליטית ואת התמונה הזו.
תביטו בה היטב.
רק אתם יכולים לשנות
אותה. ורק פעם אחת בחמש שנים.

00

פרסום ממומן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*