בואו נדבר על הפיל שבחדר… ברק סרי.

בואו נדבר על הפיל שבחדר… ברק סרי.

היום, בדיוק בעוד שנתיים יגיעו תוצאות האמת של בחירות 2023. כן, למרות שבחירות 2018 עדיין מבעבעות בתודעה 60% מהקדנציה כבר מאחורינו וכל הפיקנטריה לפנינו.

בואו נתחיל עם העובדות שאנחנו כבר יודעים עליהן, ראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לסרי הצהיר בגלוי על כוונתו להתמודד, כך גם ראש האופוזיציה ד״ר אלי לחמני. זה מה שידוע לנו היום.

מי שמסתובב בחדרי חדרים פוליטיים שומע על שם חדש, שם המשפחה יישמע לכם מאוד מוכר, בזכות הפעילות הפוליטית העניפה של אביו אבינועם סרי שהיה יד ימינו של ראש העיר המיתולוגי צבי צילקר ז״ל שהלך החודש לעולמו, אך גם הוא בזכות עצמו עלה על מורו.

מדובר ביועץ תקשורת מוכשר ומנוסה ומשמש גם היום כיועץ אישי של לא אחר מאשר הרב אריה דרעי, יו״ר ש״ס. למה זה חשוב? נשוב לזה בהמשך.

השם של ברק סרי עולה מכמה וכמה חדרים שונים וחוק השמועה הפוליטית אומר שאם אתה שומע שמועה משלושה מקורות שונים שווה לבדוק אותה. ברק סרי יליד ב-1963, תושב העיר אשדוד, עיתונאי ויועץ תקשורת. ערך בעברו את המקומון "כאן דרום" והחינמון "ישראלי". שימש כיועץ התקשורת של שר הביטחון אהוד ברק, השר לביטחון פנים אבי דיכטר, שר התחבורה ישראל כץ ושר הפנים אריה דרעי. כך שקילומטרז׳ פוליטי ותקשורתי לא חסר פה. סרי גם שירת כקצין בחיל המודיעין מה שלא יזיק לו בקורות החיים.

האם זרמים תת קרקעיים מבשלים לנו הפתעה ומועמד חיצוני, שיהפוך את המערכה למעניינת במיוחד? למה מעניינת אתם שואלים? בדיוק בגלל אותו אריה דרעי שהוזכר קודם. ברק סרי מלווה את אריה דרעי מחודש מאי 2015, 6 שנים סוערות כמו שהיו כאן מקבילות ל-20 שנים והיחסים בין השניים ככל הנראה מוצלחים במיוחד, השאלה שכולם רוצים לשאול ודי חוששים מהתשובה היא האם יכול אריה דרעי להעביר את התמיכה הפוליטית של ש״ס אשדוד מיחיאל לסרי למתמודד החדש והטרי.

זה לא סוד שגם בין יחיאל לסרי לרב אריה דרעי מתקיימים יחסי חברות ורעות אך איך שלא נסתכל על זה, לסרי נמצא בסוף דרכו ואילו ברק סרי בתחילתה של דרך פוליטית מוניציפלית. האם דרעי יהמר על הסוס החדש בידיעה שהתמיכה הזו תביא להפסד כמעט ודאי של לסרי או במקרה הטוב סיבוב שני? זה הפיל שבחדר… חתיכת פיל!

מבחינתו של ברק יש לציין לא נמסרה הצהרה רשמית או הכחשה ומדובר בכל מקרה בחרושת שמועות שהולכת ומתגברת ממקורות שונים ואנחנו כמובן נמשיך לעקוב.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*