באילו מקרים אדריכלית תוכל לסייע גם לכם?

באילו מקרים אדריכלית תוכל לסייע גם לכם?

בונים בית חדש? משפצים דירה ישנה? קונים דירה יד שנייה ורוצים להבין מהו הפוטנציאל האמיתי שלה? מבקשים לחדש את עיצוב הבית? בכל המקרים האלה, וישנם עוד, אדריכלית מקצועית ומנוסה תוכל לסייע לכם להפיק את המקסימום מהעסקה או הפעולה.

שיפוץ אדריכלי

גם הדירות היפות ביותר ועם התכנון הטוב ביותר שנתפר בדיוק לצרכים שלנו מתיישנות עם השנים, הצרכים שלנו משתנים ובנוסף העולם לא מפסיק להתקדם ולהציע פתרונות טובים יותר, חומרים איכותיים יותר וקונספטים לעיצוב מעניין יותר. בהתאם כדאי אחת למספר שנים לחדש את מראה הבית ואף לבצע שיפוץ כולל. שיפוץ אדריכלי, כלומר שיפוץ שמתבצע על סמך תכנון מפורט של אדריכלית מיומנת ובפיקוחה המלא, הוא הדרך הטובה ביותר למצות את המקסימום – ומאחר שכל שיפוץ כרוך בהשקעה כספית משמעותית, וגם בלא מעט בלגאן, כדאי להשקיע עוד קצת כדי לקבל תמורה גבוהה במיוחד.

עוד כדאי לקחת בחשבון ששיפוץ אדריכלי גם חוסך לכם לא מעט כסף, בזכות הניצול האופטימלי של כל מטר מרובע בדירה.

עזרה בקניית דירה יד שנייה

קניית דירה יד שנייה היא במרבית המקרים עסקה בקנה מידה כספי גדול מאוד כשהתמורה לא תמיד מוצגת לעינינו – הכוונה היא לאותם מקרים רבים שבהם אנחנו רוכשים נכס במצב סביר, או אפילו פחות מכך, במטרה לשפץ אותו, להתאים אותו לצרכים שלנו ובכך גם לשדרג אותו.

קניית דירה שכזו בליווי של אדריכלית מקצועית היא דרך מצוינת לזהות את הפוטנציאל האמיתי של כל נכס, שכן בזכות הניסיון הרב של אשת המקצוע ניתן לדעת עד כמה אפשר לשדרג את הדירה, ולא פחות חשוב, לקבל גם אומדן לגבי סכום הכסף שיעלה השדרוג.

עיצוב פנים עם אדריכלית מקצועית

אדריכלים מקצועיים עוזרים לנו לבצע שיפוצים שכוללים שבירת קירות, הזזת תשתיות וכו', וגם במסגרת בניית בית חדש השירותים שלהם חיוניים מאוד שהרי נדרשת התייחסות לא רק לפן הוויזואלי אלא גם לפן הטכני וההנדסי – אבל גם כשעל הפרק "רק" עיצוב פנים כדאי מאוד להיעזר בשירותיה של  כדאי מאוד להיעזר בשירותיה של אדריכלית מנוסה.

שירות שכזה מספק לנו נקודת מבט מקצועית על המרחבים השונים של הבית או הדירה (או העסק, כמובן), רעיונות שונים לגבי עיצוב מחדש של כל חלל וחלל, ידע עדכני ורחב היקף לגבי האפשרויות הקיימות בכל תחום (למשל חומרים חדשים למשטח עבודה במטבח או לחיפוי קירות אמבטיה) ובאופן כללי מסייע לנו ליצור את הבית שהוא גם הכי יפה וגם הכי אנחנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*