אשדוד צהובה/כתומה: יוצאים למבצע חיסונים

אשדוד צהובה/כתומה: יוצאים למבצע חיסונים

בשבוע האחרון נרשמה ירידה בהדבקה והעיר נצבעה כתום. הסיבה: הקפדה על כללי התנהגות, ריבוי בדיקות קורונה וגידול במתחסנים. התחזית: עם ההחלטה על פתיחת המשק לבעלי תעודות מתחסן, אישורי החלמה או תוצאה שלילית ומעודכנת לבדיקת קורונה, יעלה הביקוש לחיסונים. ובינתיים אשדוד יוצאת במבצע חיסונים גדול. אז אם לא התחסנתם, זה הזמן. מהרו להתחסן!

עיריית אשדוד יזמה מבצע חיסונים נרחב בקרב הציבור החרדי, במטרה להגדיל את כמות המתחסנים בעיר. המבצע בשיתוף עם מד"א יתקיים בשבוע הבא, בימים א-ג (21-23/2), בין השעות 18:00-24:00, ברובע ז'. תושבי הקהילה יוכלו להגיע למוקד החיסון באופן עצמאי, בלי הפנייה מהקופה ובלי לקבוע תור מראש, ולהתחסן. כמו כן, המוקד פתוח לחברי כל הקופות. כולם מוזמנים להגיע ולהתחסן וגם ליהנות משי אישי למתחסן ולמתחסנת. ההחלטה על המבצע נפלה השבוע לאור הנתונים המעודדים שצובעים את אשדוד בצהוב וכתום.

בשבוע האחרון כידוע נרשם שיפור משמעותי בנתוני הקורונה. תשעה אזורים צהובים ויתר חלקי העיר צבועים כתום, למעט אזור אחד בלבד הצבוע אדום גבולי, עם מגמת שיפור. "ככל שנגדיל את מספר המתחסנים כך נוכל לחזור ולפתוח את המשק במלואו" אומרים בעירייה, מה שמבטיח את פתיחת מערכת החינוך לכל הגילאים.

שיתופי הפעולה בין עיריית אשדוד למד"א מוכיחים את עצמם שוב ושוב והפעם במבצע מרוכז עבור קהילה גדולה. כל התושבים, מגיל 16 ומעלה, מוזמנים להגיע ולקבל את החיסון. כל שעליהם לעשות זה להגיע מצוידים בתעודת זהות ובמסכה (מעל גיל 16 בליווי הורים או אישור הורים), להתחסן ולהמתין 15 דקות. בסיום, כל מתחסן יקבל אישור חיסון ראשון ומועד זימון לחיסון שני, וגם שי נאה, מתנת עיריית אשדוד.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שמח על נתוני הקורונה האחרונים ומעודד את התושבים להמשיך ולהתחסן. מבצעים דומים נעשו עבור אוכלוסיית הקשישים ותושבים במקבצי דיור, שם נרשמה היענות אופטימלית, ועתה המבצע נכנס לתוך הקהילות. "המטרה שלנו זה מקסימום מתחסנים ו-0 תחלואה" אומר ראש העיר ומקווה כי הציבור ינצל את העובדה שהחיסונים מגיעים עד אליו הביתה ומציעים שירות מהיר, זמין ויעיל ובעיקר מציל חיים.

הגדלת היקף המתחסנים פירושה פתיחת המשק. יש לזה משמעות עבור כל האוכלוסייה ובוודאי עבור המגזר החרדי שאורח חייו הקהילתיים הם הרבה יותר אינטנסיביים. כך ניתן יהיה לפתוח את מוסדות החינוך, הישיבות והכוללים, את בתי הכנסת והיכלי התורה בלי הגבלות. "המתחסנים תורמים לעצמם ותורמים לקהילה, בדיוק כמו פרשת השבוע – פרשת תרומה" אומרים המארגנים.

להלן פעילות מוקדי החיסון:

ימים ראשון שני ושלישי, ט'-י"א באדר (21-23/2), בין השעות 18:00-24:00.

מוקדי החיסון: אשכול פיס ברח' ר' טרפון 1 (באולם שעל יד סמינר גור) ומתנ"ס מעלה ברח' רבי טרפון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*