אשדוד על הבמה

אשדוד על הבמה

מקהלות ולהקות מאשדוד בשידור חי במדיה החברתית מעל במת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה".

לאחר מופע מוצלח בתחילת השבוע של ההרכב "אזימוט" בניהולו במוזיקלי ובהשתתפותו של יוסי עטר במופע "שירים הם חברים" עם מיטב שיריו של אהוד מנור,  ממשיך מיזם התרבות העירוני "משלנו" בסדרת מופעים נוספת שנועדה לחשוף לפני תושבי העיר את פעילותן של מקהלות ולהקות מהעיר בשידור חי ברשת החברתית של מופעים מעל במת אולם המופעים של מרכז קהילתי "דיונה".

"קולות שלובים"

מקהלת "קולות שלובים" פועלת מזה 18 שנה ומורכבת 16 חברים וחברות תושבי אשדוד והסביבה בגילאי 40-75, שמנעד הקולות שלהם כולל בס, טנור, סופרן ואלט. המקהלה תופיע בשני מופעים עם מיטב שירי הפופ-רוק הישראליים בעיבודים חדשים כאשר בכל מופע יבוצע רפרטואר שונה. על המקהלה מנצח דותן בראודה (46), שמלווה בפסנתר שירים מוכרים ואהובים, שדותן העניק להם עיבוד מודרני מעולם הג'אז.

מופעים: יום ראשון, 29.11.20 בשעה 19:00  |  יום ראשון, 6.12.20

"ציפורי שיר"

להקת "ציפורי שיר" נוסדה באמצע שנת השבעים והוותיקים מזהים אותה עם  ״בלדה למנקי הרחוב", שהושמעה רבות בערוצי הרדיו דאז. "ציפורי שיר" היא אחת מהלהקות הייצוגית של החברה העירונית לתרבות הפנאי מאז שנות השמונים וחלק מחבריה המקוריים עדיין נוטלים חלק פעיל. הלהקה בהדרכתו המוזיקלית של שלום אוחיון ובניהולו של אבי חן מורכבת מעשרה זמרים וזמרות תושבי העיר, בגילאי 45-65, המופיעים בליווי פלייבקים על במות פסטיבלים, טקסים ואירועים ברחבי הארץ. במופעם "המנגינה היא שקובעת" הם יבצעו את משירי שלישיית "הגשש החיוור", "השלושרים", "הנשמות הטהורות", שלום חנוך, יהונתן גפן , אריאל זילבר, יאיר רוזנבלום, מתי כספי ועוד.

מופעים: יום ראשון, 13.12.20 בשעה 20:00  |  יום ראשון, 20.12.20 בשעה 20:00

"מרקם"

להקת הנוער האשדודית הייצוגית "מרקם" בניהולו של יעקב בן שבת נוסדה בשנת 1983 ועל חבריה נמנים תלמידים מכל בתי הספר התיכוניים בעיר, שבן שבת נחשף לכישרונותיהם מוזיקליים מתוך עבודתו השוטפת בחזרות ובמופעים עם מקהלות בתי הספר. הלהקה מאפשרת לחבריה הצעירים מסלול מקצועי המכשיר אותם לעתיד עם קריירה מקצועית. הרפרטואר של הלהקה מגוון ביותר וכולל משירי ארץ ישראל היפה והטובה, שירים של יוצרים וותיקים ומוכרים דוגמת נעמי שמר, מרדכי זעירא, אהוד מנור, מתי כספי ושירים של יוצרים צעירים דוגמת  עילי בוטנר ועדן חסון.

מופע: יום שלישי, 22.12.20 בשעה 21:00.

כל המופעים זמינים לצפייה בדפי הפייספוק של  עיריית אשדוד, החברה העירונית לתרבות ופנאי, מרכז קהילתי "דיונה" ומונארט-מרכז תרבות.

בתמונה: ציפורי שיר  |  צילום: משה נובוטני

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*