אשדוד בכיוון הנכון

אשדוד בכיוון הנכון

אשדוד רושמת נתוני חיסון מאוד מרשימים ואתמול העלה ראש העיר פוסט מפרגן לתושבי העיר ובקשה מהאחרים להמשיך ולהתחסן. בשבועיים האחרונים חלה עליה של כ-20% בהיקף המתחסנים ומהיום כל אחד יכול להתחסן בחיסון שלישי, אם עברו 5 חודשים מהחיסון השני. אשדוד בכיוון הנכון.

"אני שמח להציג בפניכם את שיעורי ההתחסנות המרשימים באשדוד, שמעידים על אחריות אישית וחברתית, על ההיענות הגדולה שלכם למאמץ העירוני ובעיקר על האמון הגדול בחיסון!" מפרגן ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לתושבי אשדוד אך מציין כי "לפנינו עוד עבודה רבה" והציבור מתבקש לגלות אחריות ולהמשיך ולהתחסן. כך, בפוסט אישי, מפרגן ראש העיר לתושבי אשדוד ומעודדם להמשיך במגמת ההתחסנות והעלאת אחוזי המחוסנים בעיר. ד"ר לסרי מציג נתונים מעודדים ובהם אחוז המתחסנים בקרב מרבית קבוצות הגיל, אשר עומד על כ-90%. זהו שיפור משמעותי ועליה של כ-20% בהיקף המתחסנים בשבועיים האחרונים.

ראש העיר מזהיר כי פתיחת שנת הלימודים תלויה באחוזי ההתחסנות של בני הנוער! "אנחנו ממשיכים במאמץ להרחבת היקף ההתחסנות בקרב בני נוער בגילאי 12-15, וקוראים להורים לסייע ולעודד את ילדיכם להתחסן" אמר ומציין כי "מחוסנים בחיסון השלישי חסינים פי 12 מפני הנגיף"! בתוך כך, החל מהיום החיסון השלישי פתוח לכל קבוצות הגיל ובתנאי שחלפו 5 חודשים מקבלת החיסון השני.

במהלך שבוע זה, מפעילה העירייה מתחמי חיסון במוקדים שונים בעיר כדלהלן:

  • 30/8/21 – חיסון לילה במתנ"ס מעלה רובע ז'
  • 31/8/21 – חיסון במוסדות חינוך, מגזר חרדי
  • 1/9/21 – חיסון לילה למגזר הכללי, ברחבת העירייה
  • 2/9/21 – חיסון שני ילדים מגזר חרדי, מתנ"ס מעלה
  • 5/9/21 – חיסון שני ילדים מגזר כללי, רחבת העירייה.

במקביל, ממשיכה העירייה להפעיל את מתחמי הבדיקות בחניון המשכן וברובע ג'. על פי הנתונים מהשבוע האחרון (22/8-28/8) נעשו בשני המתחמים 16,046 בדיקות – 14,466 במשכן והיתר ברובע ג'. שיא הבדיקות היה באמצע השבוע, בחניון המשכן, עם 2621 בדיקות. זאת הזדמנות מצוינת להודות לכל הצוותים הפועלים בהפעלת מתחמי הבדיקות: לחברת טארגט ולעובדי העירייה שדואגים לסדר ולארגון ולהפעלת המתחמים תוך שמירה על בריאות הציבור.

קרדיט: מיכאל אלמקייס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*