אשדודים במרתון תל אביב

אשדודים במרתון תל אביב

במרתון תל אביב האחרון השתתפו כ-35 אלף רצים מכל העולם, בשורה של מקצים וברמות קושי שונות. אצנים מנוסים ומיומנים מכל העולם נטלו חלק במרתון ואיתם מיטב הרצים מישראל. ברשימה המופלאה הזאת היתה גם נציגות מאשדוד – קבוצת הרצים של בית ספר מקיף ו׳.

אשדוד נדבקה חזק מטרנד הריצה העולמי ותושבים רבים נוטלים חלק פעיל בתוכניות ריצה המשתלבות בתוכניות הבריאות של העיר. טרנד הריצה לא פוסח גם על צעירים ונוער ובריצת המרתון האחרון ״מרתון תל אביב 2015״, השתתפו גם תלמידי כיתת אומץ בשכבה י' של מקיף ו' אשר ייצגו את אשדוד בכבוד רב.

קבוצת התלמידים מאשדוד מונה כ-20 תלמידים המתאמנים באופן קבוע במסגרת תוכנית העצמה דרך פעילות גופנית שמקדמת מחלקת הבריאות של עיריית אשדוד. ״התוכנית משלבת אימון גופני ואימון רגשי לשיפור מסוגלות והעצמת הנערים והנערות״ אומרת גב׳ אילנה שמלה-ללום, מנהלת מחלקת הבריאות, ומציינת כי ״במסגרת התוכנית יוצאים התלמידים לאימונים פעמיים בשבוע עם המאמן רולי המוביל את הקבוצה, בעזרת עוזר המאמן רונן, להישגים משמעותיים אישיים וקבוצתיים״.

התלמידים בכיתת אומץ המשולבים בתוכנית עוסקים בפעילות גופנית אינטנסיבית, אמונים קבועים ומובנים המבוצעים פעמיים בשבוע בעזרת הצוות הנ״ל, תוך שהם משלבים פעילות להעצמה אישית. בית הספר מקיף ו׳ אשר בחר להשתלב בתוכנית, משקיע לא מעט בקבוצת הרצים ושמח לראות בתוצאות היפות שהתכונית מסיבה לתלמידים.

לתחרות יצאו עשרת התלמידים הטובים ביותר, שישה נערים וארבע נערות, יחד עם הצוות המלווה. הקבוצה החלה וסיימה את המקצה שלהם כקבוצה ומובטח כי ישתתפו גם במרתון ירושלים האמור להתקיים לאחר חג הפורים.

״תמיכת המנהלת סיון צור, רכזת השכבה שירלי גלמן והמחנכת המדהימה הילה גרשטיין, המלווים את התלמידים באופן יומיומי, הצליחו לשבור שיא של מנהיגות כאשר נטעו בלב התלמידים את האמונה כי השקעה מתמדת, נחישות ומצוינות הם ערובה להצלחה״ אומרת גב״ שמלה-ללום הלא מעט גאווה על הצלחת התוכנית, ואכן לאחר שלושה חודשי אימונים אינטנסיביים, קבוצת התלמידים השתתפה עם המורים המלווים במרתון ת"א וייצגו את אשדוד בכבוד רב כאשר סיימו מקצה של 5 ק"מ בריצה קבוצתית.

purim

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*