אנשי המלחמה של קבוצת ״ערבים זה לזה באשדוד״

אנשי המלחמה של קבוצת ״ערבים זה לזה באשדוד״

ביום המעשים הטובים ביקש שמוליק דואק מהחברים בקבוצת הפייסבוק שלי ערבים זה לזה באשדוד , שימליצו ויספרו על תושבים שהתגייסו לעשות טוב מתחילת המלחמה, כדי להעניק להם תעודת הוקרה. המון אנשים טובים תרמו, התנדבו, וחיפשו כל דרך להיות חלק ממערך שלם של סיוע ותרומה בעורף ובחזית, וחשבתי שיהיה נחמד להכיר להם תודה על כך, במטרה להדגיש את הטוב שיש בחברה הישראלית.
אלה האנשים שקיבלו המלצות רבות, לפניכם לפי סדר הא"ב :

אורלית זקס

מתחילת המלחמה אורלית מתנדבת לבשל בכל שבוע אוכל חם לקשישים, לניצולי שואה ולתשושי נפש, במסירות ובעקביות.
בנוסף אורלית מתנדבת שנים רבות בויצו.

איציק זיטלני

רכש מוצרי היגיינה, הלבשה תחתונה וטואלטיקה לחיילים. השתתף בחמ"ל אזרחי למען החיילים באריזה ושינוע, ויצר קשר עם אנשי היחידות לתיאום המשלוחים.

אירמה צור ומיכל נהון

אירמה פתחה חמ"ל של בערך 70 מתנדבות. בעזרתה של מיכל הן הכינו ארוחות לחיילים, ובנוסף גם עוגות, מאפים וספינז'. הן אספו תרומות לרכישת ציוד ללוחמים, ביקרו חיילים פצועים בבית חולים, ואפילו הגיעו עד לים המלח לשמח משפחות מפונים.

איתי לוי

איתי יחד עם הוריו סייעו משך חודשים בשינוע של אוכל מאשדוד לבסיסי צה"ל, כמו גם שינוע של ארגזי תרומות של מצרכים, ביגוד, ומוצרי היגיינה לחיילים.

אמיר אליהו

הופיע בתור זמר בבסיסי צה"ל ושימח חיילים. כמו כן קנה אוכל עבור חיילים מכספו ושילם על חיילים בכל פעם שראה אותם מגיעים לאכול בדוכני אוכל שונים.

גבי פלד

עשה מגבית של כספים מהשכנים בבניין שלו, וקנה גלידות, סופגניות וממתקים עבור חיילים. ולא שכח לפנק גם את חיילות כיפת ברזל בגלידה.
קנה עשרות לבנים וגרביים עבור יחידה מובחרת בבסיס פלמ"חים, כולל סופגניות וממתקים בחנוכה. רכש ציוד אישי עבור חייל בודד שלוחם בעזה.

גל לוי (אהובת הספן) יחד עם יחי זינו (פסקאדו)

מתחילת המלחמה אולם האירועים אהובת הספן הפסיק לעבוד. בשיתוף פעולה עם יחי ממסעדת "פסקאדו", כמו גם מסעדות עלמא ופבלה, הם ניצלו את כל הפרודוקטים שנשארו באולם ובמסעדות כדי לבשל לחיילים משך חודש שלם, כולל אוכל חם בשבתות.

ג'רום ארוש

אירגן ארוחות עשירות לחיילים בעשרות בסיסים, כמו שיזפון, נבטים ובטייסת. עזר באריזה ושינוע של אריזות אוכל לחיילים בכל יום שישי, והופיע כליצן רפואי טיפולי בפני מפונים בבתי מלון.

הלן גלבר

פתחה חמ"ל אזרחי בביתה, בו נאספו מוצרי טואליטיקה, הלבשה תחתונה, נארזו חבילות לחיילים ושונעו ליחידות שונות בעוטף עזה ואפילו בצפון !
אירגנה ארוחות לחיילים בשבת, ביקרה באופן קבוע חיילים פצועים בבית החולים, גייסה מתנדבים ויצאה יחד איתם לעזור בקטיף לחקלאים, יצרה קשר טלפוני יום-יומי עם קשישים ועריריים, לשאול לשלומם ולברר אם צריכים עזרה.
ארגנה הפעלות והפוגות לילדים ומשפחות במקלטים ובמרחבים מוגנים. תרמה מזרנים, צעצועים ומשחקי קופסה למקלטים.

וירג'יני חמיאס

היתה חלק מקבוצה של 36 אמהות לחיילים שיצאו למלחמה. הן גייסו תרומות מתורמים בחו"ל עבור ביגוד, גופיות, תחתונים ומוצרי היגיינה לחיילים. מדי יום הכינו כ-300 סנדויצ'ים ושלוח לבסיסים. הכינו אוכל לשבת לכ-1500 חיילים ושינעו אותו עד הבסיס דרך אנשי קשר מהצבא.

חיים כהן

תרם כספים לרכישת ציוד עבור חיילים. עזר בשינוע והובלה של ציוד ואוכל לחיילים

יוסי אלבז

רכש בתחילת המלחמה 100 משקפי מגן עבור גדוד 931 של הנח"ל. אירגן מכספו ארוחות וערבי ברביקיו לחיילים בשטחי הכינוס. תרם כספים לחמ"ל שאירגן משלוחי חבילות ליחידות צה"ל

יעל שקד

יעל היתה היועצת הארגונית של החמ"ל הכי גדול בעיר שהתחיל לפעול ב-9.10.
הפעילה מתנדבים, סייעה באריזה של חבילות ושל אוכל שהיה מיועד לחיילים ולכוחות ההצלה, סייעה בגיוס, בטלפונים ובהמרצת המתנדבים. רכשה מעילי סערה עבור יחידה מובחרת בעזה והכינה עבורם אוכל.

כרמלה לשם

רכשה בגדים עבור משפחות של מפונים שהתארחו במלון באשדוד, וצעצועים עבור ילדי מפונים.
תרמה כספים לרכישת ציוד עבור חיילים, ואני אציין שבמשך שנים תמיד כשעשינו בקבוצה מגבית לטובת מטרה חשובה, כרמלה השתתפה !

מיכל אלקיים

תרמה וגייסה תרומות עבור ארוחות לחיילים, תנורי חימום, הכינה מארזים עבור לוחמי חטיבת החילוץ, סייעה בהכנת מארזים לטו' בשבט עבור חיילים בעזה, אירגנה יום הולדת שנה לכפיר ביבס שנמצא בשבי החמאס כדי להעלות את המודעות לנושא החטופים, תרמה בגדים, ביקרה חיילים פצועים, סייעה בארגון של ערבי ברביקיו לחיילים, אירגנה מימונה עם כיבוד עשיר לחיילים במח' השיקום של בי"ח שיבא.

סופה לנדבר

חילקה מאות של מנות אוכל בהוסטלים בעיר מתחילת המלחמה, לאנשים מבוגרים שחששו לצאת מהבית בזמן האזעקות וירי הטילים, חילקה מאפים ועוגיות באופן קבוע למאושפזים בבית החולים אסותא.

סנדי שיש חדד

מתחילת המלחמה סנדי פתחה מערך של הכנת אוכל לחיילים מבסיסים בעוטף ובעזה, שפעל משך חמישה חודשים. היא רתמה תושבים נוספים שחילקו את המשימות ביניהם, והיתה אחראית לארגון של כל המפעל המפואר הזה.

עמירם בן זקן

מתחילת המלחמה הלך לספר חיילים בחיל הים, כמו גם משפחות של מפונים. אירגן ערב של מנגל לחיילים.

ציונה קום

מבשלת ומכינה אוכל אחת לשבוע עבור חיילי כיפת ברזל באשדוד.
ציונה מוכרת בעיר כמתנדבת סדרתית לאורך שנים. בין היתר חתומה על "המתפרה החברתית" שמציעה שירותי תיקונים לחיילים בחינם וליווי חברים מהקהילה הנגישה.

רחל קלעי

עובדת במרכז טיפולי דרכו מגישה סיוע למטופלים.
השתתפה בפרויקט של סריגת כובעים וחם-צוואר עבור חיילים בחודשי החורף של המלחמה.
הציעה את שירותיה כדולה לנשים מישובי העוטף, ובנוסף תרמה כספים.
שנמשיך להיות חברה כזאת שהערבות ההדדית היא נר לרגליה.
שנדע ימים של שקט ושכל חיילינו והחטופים ישובו בשלום לביתם.
תודה רבה לאבי "דפוס בזק" על הדפסת התעודות.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*