אל על יכשיר 5 אשדודים

אל על יכשיר 5 אשדודים

5 צעירים אשדודים התקבלו למסלול היוקרתי בתכנית "למרחק" במסגרתה יוכשרו כהנדסאי מכונות באל-על במשך שנה וחצי. בסוף התכנית, הם ייקלטו כעובדים מן המניין באל על.

תכנית "למרחק" לקידום תעסוקה איכותית ליוצאי אתיופיה, מיסודם של משרד הכלכלה וג'וינט ישראל ובשיתוף מרכז "כיוונים" אשדוד, גאים בחמשת הצעירים תושבי אשדוד שהתקבלו לתכנית, במסגרתה יוכשרו כהנדסאי מכונות בשיתוף עם אל-על.

בחודש יוני האחרון, התקיים במרכז הצעירים "כיוונים", ערב חשיפה למסלול הנדסאי מכונות של תכנית "למרחק" ושל אל על. לערב החשיפה הגיעו אייל אבהר מחטיבת התחזוקה של אל על, יוסי ברזני סמנכ"ל תחזוקה והנדסה של אל על, ונציגי תכנית "למרחק". מטרת ערב החשיפה הייתה לספק מידע לצעירי העיר אודות מסלול הלימודים האיכותי שבסופו הבוגרים ייקלטו מידית לחברת אל על כעובדים מן המניין, וכמובן יקבלו את כל התנאים הסוציאליים הטובים שהחברה מציעה.

בכנס נחשף מידע על התפקיד עצמו כטכנאי מטוסים, דרכי הקידום, תנאי העבודה, וכמובן על מסלול המיונים שהמתעניינים אשר עונים על הדרישות נדרשים לעבור על מנת להתקבל. המועמדים השתתפו בהדרכות הכנה לראיונות ולמרכז הערכה על ידי מקדמת הקריירה של תכנית למרחק באשדוד, מאיה רוקני. ההדרכות כללו הסבר על מהו מרכז הערכה, מהי מטרתו, הצגה עצמית, התמודדות עם שאלות נפוצות, תרגילים, סימולציות וטיפים חשובים – כל זאת כדי להגביר את סיכויי ההצלחה שלהם במרכז ההערכה ובהמשך המיונים.

המועמדים שעברו את המשך המיונים התקבלו לתכנית היוקרתית והייחודית, ויצטרכו ללמוד ולעבוד קשה כדי לסיים בהצלחה את הלימודים שימשכו כ-18 חודשים, אשר כאמור בסופה ייקלטו כעובדי אל על מן המניין. "חמשת הצעירים שהתקבלו מהווים אחוז גבוה מסך כל הצעירים שהתקבלו מרחבי הארץ ולכן מהווים גאווה לעיר אשדוד" אומרים בכיוונים המציינים כי "בתחילת החודש נפתחה המכינה ללימודים שלוותה בהתרגשות רבה, וכל שנותר הוא לאחל להם הצלחה בתהליך קידום הקריירה האיכותית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*