אלרוב סנטר נמכר ברבע מיליארד שקל

אלרוב סנטר נמכר ברבע מיליארד שקל

הפיל הכסוף שהיווה סימן שאלה גדול במשך כל כך הרבה שנים סוף סוף נמכר להכשרה חברה לביטוח בשליטת אלי אלעזרא שרוכשת את מתחם אלרוב סנטר באשדוד מחברת צמר תעשיות אוסטרליות, בשליטת אלפרד אקירוב. החברה תשלם תמורת המתחם 248 מיליון שקלים ותשקיע כ-30 מיליון שקלים נוספים בשטחי המשרדים

הפרוייט שעמד למעלה מעשור ריק מאדם ועשרות משווקים שחשבו לאורך השנים לעשות את הונם משיווק המפלצת הכסופה הממוקמת באחד מהצמתים הכי מרכזיים בעיר לא הצליחו להחיות את מבנה הרפאים.

חברת "הכשרה חברה לביטוח" בשליטת איש העסקים אלי אלעזרא, רוכשת את מתחם אלרוב סנטר באשדוד מצמר תעשיות אוסטרליות, שבשליטת אלפרד אקירוב, בתמורה ל-248.5 מיליון שקלים. על פי דיווח החברה, בכוונתה להשקיע סכום נוסף של כ-30 מיליון שקלים לטובת השמשת המשרדים במתחם. מתחם אלרוב סנטר שוכן באזור העסקים ומשרדי הממשלה של אשדוד בקרבה לרחוב שדרות בני ברית. ברובע ב' המרכזי של העיר , בסמוך למכללת סמי שמעון.

עסקה זו כוללת את מתחם הפאוור סנטר, שמרבית שטחיו מושכרים לבתי עסק שונים, וכן בניין הכולל קומת קרקע מסחרית ברמת גמר וחמש קומות משרדים ברמת שלד וחניון תת קרקעי, אליו צמודה תחנת תדלוק. סך כל השטח למסחר במתחם הינו כ-18,500מ"ר, ושטחי המשרדים והחניון כ– 23,000 מ"ר סה"כ 38,500 אלף מ"ר.

כיום מושכרים השטחים במתחם בין השאר לבנק הפועלים, בנק מזרחי, הבנק הבינלאומי הראשון, עדן טבע מרקט, "הום סנטר", רשת המזון "מחסני השוק" מרכז שירות של פלאפון, ריקושט, רשת גולף (פולגת), כפר השעשועים וחברת הליסינג אלבר, אף היא בשליטת אלעזרא.

באדיבות וואלה נדל״ן
צילום: יח״צ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*