איתור נזילות אינסטלטור בבת ים

איתור נזילות אינסטלטור בבת ים

טפטוף בבית יכול לגרום ללא מעט נזק.  לא פעם, כאשר ישנו טפטוף בבית, אין לדיירי הבית מידע אודות מקור הנזילה. במקרה שכזה, יש צורך להיעזר באנשי מקצוע. אם אתם מתגוררים בבת ים ויש נזילה בביתכם שאינכם יודעים מהי מקורה, חשוב שתבחרו באינסטלטור בבת ים, אשר ידוע כאינסטלטור מקצועי ומנוסה באיתור נזילות.

אינסטלטור מעין זה, יאתר את מקור הנזילה שבביתכם בצורה מהירה ויעילה ויטפל בבעיה בצורה הטובה ביותר, על מנת שלא יוסב נזק לביתכם או לרכוש שבביתכם בשל נזילה זו.

גורמים לנזילה

ישנם שני גורמים עיקריים לנזילה בדירה: ראשית כל, נזילה יכולה להתקיים בשל בעיית איטום כלשהו, או בשל נזילה מהצנרת.

בשל העובדה שהאיטום מצוי בתקרה של הבית ובקירות ובשל העובדה שהצנרת של הבית מצויה בקירות הבית וברצפות, הרי שנזילות יבואו לידי ביטוי בקירות הבית, בתקרת הבית או ברצפות של הבית.

חשוב מאוד לדעת שנזילה איננה באה לידי ביטוי רק בטפטוף. לעיתים הנזילה לא תיצור טפטוף כלשהו אלא תיצור סימנים שונים בבית כגון: קירות רטובים, עובש, קילופים בקיר, ירקת על הקיר, שינוי צבע במרצפות ואף חשבון מים גבוה מהרגיל.

לא משנה מהו הגורם לנזילה, חשוב מאוד לפנות לשירותיו של אינסטלטור מקצועי מיד כאשר מופיעים הסימנים, על מנת שהנזק לא יתרחב והנזילה לא תמשיך לתת את אותותיה ברחבי דירת המגורים.

איתור נזילות- כיצד?

אם יש נזילה בביתכם, חשוב מאוד שתפנו באופן מידי לאינסטלטור המתמחה בתחום איתור ותיקון נזילות. בעבר, איתור נזילות היה דבר שכרוך בעבודה קשה.

מכיוון שלא הייתה אפשרות לדעת מהו מקור הנזילה המדויק, אנשי המקצוע היו צריכים להרים את הרצפות או להרוס את הקירות על מנת לאתר את המקור המדויק של הנזילה. דבר זה היה מסב לא מעט אי סדר בבית וכן, היה גובל בזמן רב לצורך איתור הנזילה ותהליך פחות יעל ואפקטיבי. במציאות המודרנית שבה אנו חיים, ישנם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומשוכללים יותר אשר בהם ניתן להשתמש לצורך איתור נזילות.

כיום ניתן לאתר נזילות באמצעות מצלמה תרמית אשר עובדת על קרני אינפרה אדום.

קרני אינפרה אדום מזהות את הטמפרטורה שבקיר או ברצפות ולכן, במידה וישנו אזור שבו הטמפרטורה נמוכה יותר משאר האזורים, ניתן לשער כי מוקד הנזילה מצוי בו.

כיצד בוחרים אינסטלטור בבת ים לצורך איתור נזילה?

אם אתם חושדים בשל סימנים שונים שאתם רואים בביתכם שקיימת נזילה כלשהי בבית, או, אם אתם מתגוררים בבת ים ויש טפטוף של מים מהתקרה, הרצפות או הקירות, חשוב מאוד, לבחור אינסטלטור מקצועי ומנוסה בתחום, על מנת שיאתר את הנזילה בצורה הטובה ביותר.

אם אתם תוהים כיצד תבחרו את האינסטלטור הטוב ביותר באזורכם, חשוב מאוד שתבחנו איזה אינסטלטורים ידועים  כבעלי מוניטין חיובי בכל הנודע לאופן שבו הוא מאתר נזילות ובהתאם לכך, באופן שהוא מטפל בנזילות.

חשוב לוודא שלא מדובר באינסטלטור אשר עדיין עובד על פי השיטות הישנות לאיתור נזילות, אשר היו כרוכות בשבירת קירות או הרמת רצפות, אלא שמדובר באינסטלטור אשר מאתר נזילות באמצעות כלים טכנולוגיים משוכללים ומתקדמים הרלוונטיים כיום לצורך איתור זה.

חשוב מאוד שלא להזמין אינסטלטור בבת ים ללא שקיבלתם המלצות עליו.

רצוי לקרוא באינטרנט אודות אותו אינסטלטור וכן, לקבל המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים אודות האינסטלטור.

אין ספק שחשוב לבחור באינסטלטור בבת ים לצורך איתור נזילות מים, על מנת שהוא יבצע את העבודה הטובה ביותר בביתכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*