אירוע הספורט הכי חם בעיר

אירוע הספורט הכי חם בעיר

ליגת התיכונים של רשות הספורט באשדוד כבר מזמן הפכה לאטרקציית הספורט הכי חמה בעיר. כ-1,500 צופים הצטופפו בהיכל הקריה במקיף ז׳ לצפות בחצי הגמר הראשון בין מקיף ח׳ למקיף ט׳. כולם באו אמנם למשחק מותח אך לא ציפו לרמה כזו של מתח הכולל 2 הארכות, מהפכים וקרב על הניצחון עד השניה האחרונה.

לפני הכל מדובר באחת מההפקות המושקעות ביותר בעיר בטח אם מדובר בגילאי הנוער, טורניר איכותי של מבייש אווירה של ליגת העל ואף יותר. על האירוע מנצח מאז הקמת הליגה בני חזקיה, סמנכ״ל הרשות שמפיק אירוע יוצא דופן ביד רמה.

הליגה שמגיעה תיכף לשיאה המשוחקת כבר מספר חודשים, המשחק המדהים של היום הוא רק הסנונית הראשונה בסדרת הגמר, נכון לנו עוד חצי גמר ברביעי וכמובן הגמר שיתקיים ביום א׳-25.3.23 בהיכל הקריה, שם מדובר בהפקת על שכל חובב כדורסל חייב לעצמו.

במהלך הרבעים וההפסקות הנעימו את זמן הצופים הרקדנים והרקדניות לריקודים סלוניים של גלינה שוסטין.

 

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט:

זה לא סוד שההשקעות שאני מחובר אליהן הן לנוער האשדודי שלנו, לראות כמות אדירה של צופים בהיכל העירוני ועידוד כל כך מסיבי מביאים לי תחושה של הצלחה, אני גאה בילדים שלנו, אלה על המגרש ואלה שבאים לעודד.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט:

״אין ספק שמדובר באירוע מיוחד אותו מפיקה הרשות כבר למעלה מעשור, אירוע שמשתבח מידי שנה ברמתו ובסדר גודל ההפקה, אני מתרגש כל פעם מחדש לראות את רמה ובעיקר את העידוד והיציעים המלאים, היום נהנתי גם ממשחק מותח במיוחד שתרם לתחושת הסיפוק״.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט

מהלך המשחק:

רבע ראשון: מקיף ט׳ 10:12 מקיף ח׳.
עידן שם טוב ממקיף ח׳ פתח חזק עם ארבע נקודות ראשונות. מקיף ט׳ שבפיגור 4:0 התעשתה וחזרה מהר מאוד עם שתי נקודות של ישי סנבטו וארבעה של אופק בליל ובעצם לקחה את היתרון. מקיף ט ניסו לפתוח את הפער אך ללא הצלחה לאחר מספר החטאות של רון זילברמן.

מחצית: מקיף ט׳ 19:20 מקיף ח׳

מקיף ט׳ פתחו חזק את הרבע עם ארבע נקודות ובעצם פער שיא של שישה נקודות. פסק זמן של דביר פרץ מאמנה של הקבוצה התאוששה והחלה לצמצם את הפער עד המחצית וירדו לפער של נקודה בלבד בסיום המחצית.

רבע שלישי: מקיף ט׳ 24:28 מקיף ח׳

מקיף ח׳ המשיכו עם המומנטום מסוף הרבע הראשון והגיעו להובלה של 24:20. שוב פעם מקיף ט׳ ידעו לחזור ובמהרה עם סלים של אופק בלילה וגיא בן אלי והצליחו לחזור. בנוסף לכך גם הצליחו לפתוח פער עד לסיום הרבע.

 

בני חזקיה סמנכ״ל הרשות – הפקת אירוע עד לפרט האחרון

 

סיום: מקיף ט׳ 37:37 מקיף ח׳

מקיף ט׳ הצליחו לשמור על פער ועל הפרש של פוזישן אחד לפחות, הצליחו לפתוח את הפער במעט. החטאה של ישי ממקיף ט׳ נתן למקיף ח׳ את הצמצום לנקודה על ידי אסף אדרי. הגנה לוחצת של מקיף ח׳ הביאה לאיבוד כדור של אופק בלילה ממקיף ט׳, אך ח׳ החטיאו. מקיף ח׳ לא ניצלו את ההחטאה כדי לפתוח את הפער במעט ונענשו על כך עם סל של שון מירר ויש לנו מ-ה-פ-ך. המהפך לא החזיק זמן אחרי שמצטיין המשחק אופק בלילה הצליח לקלוע שתיים וקיבל עבירה, ובכך מקיף ט׳ חזרו להוביל. הדקה האחרונה הייתה צמודה עד הסוף כאשר מקיף ח׳ השוו בזריקת עונשין והפכו את התוצאה בזריקה השנייה. שנותרו 14.3 שניות לסיום המשחק מקיף ט׳ הצליחה לסחוט עבירה, אך קלעו רק זריקה אחת. שש שניות לסיום ומקיף ח׳ פתחו בחצי ולא הצליחו לקלוע לניצחון. והמשחק נשלח להארכה!!

הארכה: מקיף ט׳ 39:39 מקיף ח׳

 

מקיף ט׳ – הכי קרוב שיש לגמר

 

מקיף ט׳ פתחו חזק בהגנה עם ריצה של 0:5, לאחר מכן עשו שתי עבירות כאשר נכנסו שתי זריקות מהארבעה. ישר אחרי, איבוד של מקיף ט׳ שנענשה בשוויון. הארכה נמשכה צמודה בלי אופציה לברוח ולבסוף המשחק נשלח להארכה נוספת.

הארכה 2: מקיף ט׳ 53:51 מקיף ח׳

מקיף ט׳ פתחו טוב ראשונים, אבל לא היה להם אוויר ומקיף ח׳ ניצלו זאת כדי לרוץ. מקיף ח׳ הובילו בארבע נקודות כאשר נותר 10 שניות לסוף זה היה נראה הסוף, אך שלשה ועבירה אלון נורנו החזיר את הקבוצה למשחק. עבירה לטובת מקיף ח׳ הביא לה שתי זריקות עונשין שנכנסו, חמש שניות לסוף מקיף ט׳ החטיאו כדור על הבאזר ומקיף ח׳ ניצחו את המשחק

 

הרקדניות של גלינה שוסטין

 

קלעו למקיף ט׳: אופק בבילה 20 נק׳, גיא בן אלי 9 נקודות, רון זילברמן 8 נקודות, ישי סנבטו ואלון נורנו 5 נקודות כ״א ואמיר יהודה 4 נקודות.

קלעו למקיף ח׳: עידן שם טוב 20 נקודות, שון מירר 11 נקודות, רון אלמוזינו ואסף אדרי 7 נקודות כ״א, איתי פרידמן 5 נקודות, לידור ז׳נגר 2 נקודות ודני סירל נקודה אחת.

 

אבישי מג׳ר
צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*