אירועי חול המועד לכל המשפחה בבית אריה קלנג.                                             

אירועי חול המועד לכל המשפחה בבית אריה קלנג.                                             

בבית האמנים ע"ש אריה קלנג הכינו עבורכם שלל סדנאות מהסרטים לילדים: מפגשים בקולנוע עם סיגל ורדי, סדנת קומיקס וגם יריד אמנות לכל המשפחה בבית האמנים.

יום שני, 29.3.21 בין השעות 11:00-12:00

עולמו של  צ'רלי צ'פלין:    סיגל ורדי, מרצה, מאפרת ומורה לקולנוע בסדנה בה היא  לוקחת את המשתתפים במנהרת הזמן, לימים שקדמו להולדת אומנות הקולנוע. לילדותו של  צ'רלי צ'פלין בלונדון של סוף המאה ה-19, שעוני ויתמות שלטו בה, והייתה הבסיס לתפיסת עולמו החברתית והאומנותית.  במפגש סיגל מספרת על הקשיים איתם התמודד צ'רלי, ועל אישיותו המיוחדת שהתפתחה בעקבותיהם. המפגש כולל קטעים מסרטיו האילמים, שצולמו בשחור/לבן. את המוסיקה בסרטים אלה הלחין צ'פלין והיא חודרת לאוזני הנוכחים, ומשם, בקסם, מגיעה ישר ללב הצופים, ולרגשות הכי כנים ונטולי ציניות: שמחה, עצב, כעס, פחד, רחמים וחמלה. הפעילות בכפוף להנחיות התו הסגול. מס' המקומות מוגבל. קהל יעד: הורים וילדים בגילאי 6-12. כרטיס: 20 ₪

יום שני, 29.3.21 בין השעות 12:45-13:45

צילומים: יח״צ באדיבות החברה העירונית לתרבות ופנאי

סדנת איפור בקולנוע: סיגל ורדי, מרצה, מאפרת ומורה לקולנוע בסדנה מפגש בנושא האיפור בקולנוע. בחלקו הראשון של המפגש מתקיימת שיחה על האיפור, בקולנוע, בלוויית דוגמאות מסרטים. החלק השני יכלול התנסות מעשית של המשתתפים שיאופרו ויצולמו. הפעילות בכפוף להנחיות התו הסגול. מס' המקומות מוגבל. קהל יעד: הורים וילדים בגילאי 6-12. מחיר כרטיס: 20 ₪

יום רביעי, 31.3.21 בשעה 11:00

'קומיקסטנדאפ'-סדנת קריקטורה מהנה עם אמן הקומיקס והקריקטורה עמוס אלנבוגן – מאייר, קריקטוריסט, עיתונאי ומרצה לעיצוב. בוגר בצלאל, מלמד במכללות שנקר וספיר ומנחה סדנאות במוזיאון העיצוב בחולון סדנה על יצירתיות דמיון והומור: האם יש ציירים מפורסמים שהושפעו מאיורי קומיקס? מה הקשר בין ציורי המערות לתרבות הקומיקס? והאם מאייר קומיקס יכול להיות גם צייר כמו בספרים. סדנה מצחיקה אבל גם רצינית המשלבת מצגת קריקטורות בנושא אומנות, דיאלוג הומוריסטי שנון ומאויר עם הקבוצה ועם לוח הציור של האמן ומבחר חידות הגיון שמחברות בין עולם האומנות לתרבות הקומיקס.
הפעילות בכפוף להנחיות התו הסגול. מס' המקומות מוגבל. לקהל יעד ילדים בגילאי 6-12. מחיר כרטיס: 20 ₪

יום חמישי, 1.4.21 בין השעות 10:00-17:00

יריד אמנות בחצר בית אריה קלנג עם אמני אשדוד המציגים ציורים, פסלים, מיצגים, פסלים מעיסת נייר ועוד. פתוח לקהל הרחב בכפוף להנחיות התו הסגול.

בית אריה קלנג – יאיר 2, אשדוד. טל':08-9173843/5

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*