אימפריית השחייה האשדודית בדרך לטוקיו

אימפריית השחייה האשדודית בדרך לטוקיו

ברשות הספורט העירונית יקטפו בטוקיו 2021 את הפירות שניטעו לפני שנים רבות, אשדוד היא מעצמת שחייה ברמה הארצית הרבה בזכות עבודה קשה ופחות זוהרת מאחורי הקלעים במשך שנים, תיעדוף ותקצוב ענף השחייה, תמיכה בספורטאים המצטיינים בסוף מביאה כמו תמיד לתוצאות.

המצויינות בתקופת כהונתו של המנכ״ל יורם אסרף בתמיכתו של המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט מר משה בוטרשוילי הפכו ליעד מוצהר וגלוי של הרשות, תיקצוב, תמיכה וליווי מקצועי של הספורטאי אלון חזן שממונה ברשות על המצויינות וההישגיות הביאו את המצויינות לקדמת הבמה, בניית קריטריונים מוסדרת הפכו את הנושא לפחות בירוקרטי ונגיש לכל ספורטאי אשדודי מצטיין מכל ענף ספורט.

ההשקעות בקידום ענפים חדשים למצויינות גלויה ונראית לעין בענפים כמו ג׳ודו שזכו ומרכז מצויינות מהמובילים בישראל, המרכז לחינוך ימי שקיבל משאבים, עבר שיפוץ והיום עומד בסטנדרטים ארציים לכל דבר ועניין, הרמת משקולות שיקבלו משכן מכובד כיאה להישגיהם כבר בשנה הקרובה ועוד לא מעט ענפי סורט שזוכים לעדנה הרבה בעקבות שידרוג התנאים לרמה האופטימלית.

אתמול התארחו יעקב טומרקין, שחיין מכבי אשדוד ודניס לוקטוב, שחיין מכבי אשדוד בלשכת ראש העיר יחד עם עם מנכ״ל רשות הספורט יורם אסרף ואלון חזן הממונה על המצויינות ברשות, השניים נבחרו להוביל את דגל המדינה באולימפיאדה בטוקיו מה שמביא כבוד כפול ומכופל לעיר.

המתעמלות האומנותית, יאנה קרמנקו וקארין וקסמן החברות בנבחרת ישראל, אשדודיות משלו ייצגו אף הן את העיר בטוקיו מה שמעמיד את הנציגות האשדודית כרגע על 4 והיד עוד נטויה.

ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו בתום הביקור וכך כתב:

גאווה עירונית: אשדוד שולחת לאולימפיאדה ארבעה נציגים שעושים לכולנו כבוד גדול. יעקב טומרקין – שחיין מכבי אשדוד, ישתתף בפעם השלישית במשחקים האולימפיים ונבחר לשאת את דגל ישראל בראש מצעד המדינות בטקס הפתיחה 🇮🇱 ודניס לוקטוב – שחיין מכבי אשדוד, ישתתף בפעם הראשונה באולימפיאדה.
יאנה קרמנקו וקארין וקסמן – מתעמלות אומנותית, חברות בנבחרת ישראל, ישתתפו לראשונה באולימפיאדה.

נפגשתי הבוקר עם יעקב ודניס, נציגי הנבחרת, לאחל להם הצלחה רבה, הצלחתם היא הצלחתנו. אני בטוח שיגיעו להישגים מרשימים וישימו את אשדוד ומדינת ישראל שוב על המפה.
ברכות גם למאמני הספורטאים, תושבי העיר, שהישג זה גם שלהם: ולדימיר סופר, מאמנם של יעקב ודניס ואירנה טפלוב, לנה ומריה ויינבלט ומאמנת נבחרת ההתעמלות האומנותית אירה ויגדורצ'יק- יישר כח גדול!

תודה והערכה לרשות הספורט העירונית בהובלתו של יורם אסרף, שמטפחת במקצועיות ומסירות את ענפי הספורט בעיר והספורטאים האשדודים. הישגים מרשימים אלה הם פירות ההשקעה היום יומית שלכם.

בהצלחה רבה לכולם, מאמינים בכם, נתראה על הפודיום

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*