אילו אפשרויות יש לנו כשאנחנו מחזיקים ברכב ישן?

אילו אפשרויות יש לנו כשאנחנו מחזיקים ברכב ישן?

בעוד רוב הרכבים שנוסעים על הכביש נחשבים לחדישים, איכותיים ונוחים, חלקם אפילו מיוצרים בטכנולוגיות ייחודיות שנועדו להפחית ולצמצם את הפגיעה בסביבה שלנו, יש גם לא מעט רכבים ישנים. רכבים שבסופו של דבר מזהמים את הסביבה שלנו, מסכנים את הנהגים וגם את ציבור הולכי רגל. כאשר אדם מחזיק ברכב ישן, בין אם מדובר ברכב שעדיין נוסע ופועל טוב בצורה מכנית ובין אם ברכב ששבק חיים, עומדות בפניו כמה אפשרויות

  1. להמשיך לנסוע על הרכב הישן
  2. לנסות למכור את הרכב הישן לאדם אחר
  3. להשאיר את הרכב כפי שהוא ולא לעשות דבר
  4. למכור את הרכב לסוחר או מגרש רכבים לפירוק

יתרונות מול חסרונות

לכל החלטה יש ודאי את היתרונות והחסרונות שלה. אם תבחרו לנסוע על הרכב הישן שלכם, אתם מונעים מעצמכם להתקדם וליהנות מהאפשרות לנסוע ברכב חדיש. היום, חברות הליסינג מציעות לקהל הלקוחות הן הפרטי והן העסקי אפשרויות מימון מעולות ומגוונות שמתאימות לכל כיס ולכל מטרה. בנוסף, סביר להניח שתוך מספר שבועות עד חודשים, תמצאו את עצמכם במוסך בפעם המי יודע כמה. המשך נסיעה על רכב ישן שנמצא עשרות שנים הכביש גם פוגע בסביבה שלנו ועלול בשלב מסוים לסכן אותנו ואת הסובבים לנו מבחינה בטיחותית. אם תשאירו את הרכב אצלכם ותנסו למכור אותו לאדם אחר, יכול להיות שתצליחו בכך, אך גם יכול להיות שלא וזה עלול אפילו לקחת המון זמן. רוב האנשים יעדיפו לרכוש רכבים חדישים. אם תשאירו את הרכב כפי שהוא, בין אם זה אומר שהוא מחנה בחניה שלכם ובין אם לצד הכביש, תוך זמן מה או שיגררו לכם את הרכב או שאם הוא נשאר אצלכם, אתם פשוט תורמים לפגיעה בסביבה שלנו, מבזבזים מקום יקר שיש לכם בחצר. לא חבל?

האפשרות הטובה והמשתלמת ביותר! פירוק רכבים

שליחה של הרכב למגרש המתמחה בפירוק רכבים היא ללא ספק האופציה הטובה ביותר. מצד אחד, אתם לא צריכים להתאמץ ולנסות שבועות על גבי חודשים לנסות למכור את הרכב שלכם. מצד שני, אתם מקבלים על הכסף שלכם כסף מזומן וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא אחד למצוא מגרש לפירוק רכבים עם המלצות ושתיים לבטל את רישיון הרכב שלכם. יתרון נוסף של שליחת הרכב לפירוק הוא שאתם תורמים לסביבה שלנו במקום לפגוע בה משום שחלקי הרכב שעדיין פועלים נמכרים למוסכים לצורך שימוש חוזר לחלקי חילוף ושאר החלקים נמכרים כברזל לצורך מחזור. השירות כולל את כל התהליך. כלומר אם הרכב שלכם שבק חיים, מכירת הרכב לפירוק כוללת גם גרירה שלו.

בטוחים שהרכב הישן שלכם מיצה את עצמו? נמאס לכם ללכת למוסך ולקרוע את הכיס? אם אתם מחפשים מגרש מכירת רכבים ישנים לפירוק באשדוד ניר המהיר פה לשירותכם!

ניר המהיר מעניק שירות מקצועי, יעיל ויסודי מא‘ ועד. השירות כולל ייעוץ בחינם, גרירה של הרכב בחינם מביתכם ללא עלות נוספת, תשלום על הרכב במזומן ובזמן. אצלנו תוכלו ליהנות מתהליך קל, מהיר, נוח מבלי להוציא אנרגיות מיותרות. כל שנשאר לכם הוא פשוט ליצור איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם עם מענה על כל שאלה.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*