איך easyhouse יכולה לעזור גם לכם?

איך easyhouse יכולה לעזור גם לכם?

דירה, משרד, בניין משותף, נכס מסחרי ובאופן כללי כל נכס דלא ניידי, או בקיצור המוכר נדל"ן, הוא נכס יקר ערך. בהתאם נדרשת תשומת לב רבה לכל פרט ופרט במהלך הרכישה של הנכסים הנ"ל – בין אם המטרה היא שימוש ובין אם המטרה היא השקעה – וגם התחזוקה שלהם חייבת להיות מוקפדת. בעזרת חברת easyhouse תוכלו לבצע את כל הפעולות הנ"ל באופן אופטימלי, וכך להפיק מקסימום תועלת מכל נכס.

טיפול מקיף בנכס להשקעה

שירות חיוני אחד של easyhouse הוא לבעלי דירות להשקעה שזקוקים לעזרה בהפיכת הדירה לנכס שמניב מקסימום תשואה. בחלק מהמקרים השירות נחוץ בגלל המרחק מהנכס ובמקרים אחרים בעלי הדירה עסוקים בעניינים השוטפים שלהם ולא יכולים להתפנות לחיפוש שוכרים, הצגת הנכס בפני מתעניינים, סינון כל ההצעות, חתימה על החוזה וכמובן טיפול בתקלות שעלולות לצוץ בדירה. כמו כן ישנם בעלי נכסים שמבינים שהדרך הטובה ביותר להגיע למקסימום תשואה היא להיעזר במי שזו המומחיות שלו – אנשי המקצוע של חברת ניהול נכסים.

השבחת נכסים

שירות נוסף של easyhouse שמתאפיין ביחס עלות תועלת משתלם מאוד הוא השבחת נכסים. אחת הדרכים המוצלחות לנצל את הגאות בשוק הנדל"ן לטובת רווחים נאים היא לרכוש נכס ישן במחיר אטרקטיבי, לשפץ אותו ואז למכור אותו בסכום גבוה בהרבה. גם השבחת דירות או משרדים שהתיישנו לטובת השכרתם לקהל איכותי יותר ובמחיר גבוה יותר היא פעולה שכדאי לבצע – ובכל מקרה כשהיא מתבצעת בעזרת מומחים בתחום מובטחת תועלת גבוהה, בעיקר בזכות ההיכרות המצוינת של אנשי המקצוע עם קבלנים בכל התחומים הרלוונטיים ועם ספקים שונים. בדרך זו גם התמחור יהיה נוח, משום שלקבלנים ולספקים יש אינטרס להציע מחירים אטרקטיביים לחברת ניהול נכסים שעשויה לספק להם עבודה בשפע.

תחזוקה שוטפת של מבנים בעזרת easyhouse

בעבר הבניינים המשותפים היו צנועים, ולכן גם ועד בית, כלומר אחד הדיירים שהתנדב למשימה, יכול היה לדאוג לתחזוקה נאותה שלהם. בעידן הנוכחי, כשכל בניין שקול לעסק קטן ומאכלס עשרות משקי בית אם לא מאות, ובנוסף כולל שלל מערכות מורכבות מאוד, כבר נדרש ניהול ואחזקת נכסים מקצועי – בעזרת חברה כמו easyhouse.

שירות זה כולל טיפול מידי בכל תקלה שמתגלה במעלית, במערכת האינסטלציה, במערכת הביוב וכו'. מרכיב נוסף של השירות הוא דאגה לביצוע כל הבדיקות התקופתיות ההכרחיות, ובפרט אלה של המעלית, של המערכות לגילוי ולכיבוי אש, חיטוי מאגרי המים ועוד.

עוד נדבך בתחזוקת המבנים עשוי להיות ייזום פרויקטים שונים או יישום רצונם של הדיירים בשדרוגים שונים דוגמת הקמת גינה חדשה (וכמובן טיפוחה בהמשך), צביעת קירות חוץ ואפילו שיפוץ מקיף או הובלת תהליך למימוש תמ"א 38. בכל המקרים הנ"ל מובטחת עלות נמוכה, כאמור בגלל שנותני שירות וקבלני משנה יציעו לחברת ניהול ואחזקת נכסים מחירים אטרקטיביים במיוחד בזכות היקפי העבודה המשמעותיים שהיא מספקת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*