איך משיגים משכנתא למסורבים?

איך משיגים משכנתא למסורבים?

אחת הרכישות המשמעותיות ביותר בחיינו היא רכישת דירה או בית. היות ומחירי הדירות בישראל בכלל והבתים בפרט גבוהים מאוד, מרבית הזוגות נעזרים במימון הנכס במשכנתאות. היות והבירוקרטיה מול הבנקים ארוכה ומסורבלת ישנם המחליטים לפנות לדרכים אחרות מאשר לקיחת משכנתא מהבנק ופונים למימון חוץ בנקאי. מה ההבדל בין השניים? מהי משכנתא למסורבים? ומהם הדרכים לקבלת משכנתא?

כשחושבים על משכנתא, חושבים מיד לפנות לבנק. בעבר, הבנקים הגדולים בישראל היו היחידים שיכלו להעניק משכנתאות למי שהיה מעוניין לרכוש דירה. מאז ועד היום כל נושא המשכנתאות עבר מהפך והיום ישנן חברות וארגונים רבים המעניקים משכנתאות במימון חוץ בנקאי. בעבר, ניתן היה לקבל משכנתא רק מהבנק שיש לכם חשבון פעיל בו ולא יכולתם לגשת לבנק אחר לבדוק אפשרויות משכנתא. היום אם אתם רוצים לקבל משכנתא מבנק שאין לכם חשבון פעיל בו תוכלו לעשות זאת.

זוגות רבים שרוצים להגשים את חלומם ולקנות בית בישראל, נאלצים לא פעם לוותר על חלומם או לדחות את הגשמתו בגלל שקיבלו סירוב למשכנתא. מהן הסיבות לקבלת סירוב ומה הם הצעדים שניתן לבצע על מנת להגדיל את סיכוייכם לקבל משכנתא ללא סירוב?

כשניגשים לבנקים לקבלת משכנתא עוברים בירוקרטיה ארוכה. צריך להוכיח לבנקים כי יש באפשרותכם לעמוד בהחזרי המשכנתא והריביות המתלוות לה. הבנק, בשונה מהגופים החוץ בנקאיים עוברים על היסטוריית החשבון שלכם ובדקים שנים אחורה אם חזרו לכם שיקים, אם חשבונכם עוקל, אם חשבונכם נמצא במינוס ועוד. לאחר שהבנק אוסף את כל הנתונים הוא מקבל החלטה אם לתת משכנתא או לסרב לה.

מהם הצעדים שניתן לעשות על מנת למנוע סירוב?

אחד הדברים הבסיסיים ביותר שעליכם לעשות הוא לבדוק את כל הכספים הקיימים ברשותכם, חסכונות, קרנות שעומדות להיפרע, ניירות ערך וכן הלאה. כשאתם מגיעים לבנק על מנת לבקש משכנתא אתם רוצים שיהיה בידכם כל המידע. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא מה הם ההוצאות שלכם ומה הסכום שאתם יכולים להתחייב כדי להחזיר את המשכנתא. הצעד האחרון והחשוב הוא לפנות למומחים שילוו אתכם בפגישה בבנק. יועצי משכנתאות יכולים לסייע לכם בקבלת משכנתא עוד לפני שתקבלו סירוב.

אל תוותרו על החלום!

אם פניתם לבנק ללא יועץ למשכנתאות, אל חשש! ישנם אנשים שלמרות שקיבלו סירוב מהבנק למשכנתא הם מוצאים דרכים חלופיות שניתן לקבל משכנתא למסורבים. ניתן לפנות לגופי מימון חוץ בנקאיים שנותנים משכנתאות עם מקדמי ביטחון נמוכים מהבנקים. חשוב לדעת לאילו גופי מימון לפנות ומאילו להישמר, כדי לעשות את הבחירה הנכונה מומלץ לפנות ליועץ משכנתאות עוד היום לפני שתבצעו בחירה שגויה. שנית, יועץ למשכנתאות יכול להנחות אתכן וללוות אתכם לאורך כל הדרך כך שגם מול הבנקים וגם מול גופי מימון חוץ בנקאיים, אתם תקבלו את התנאים המשתלמים ביותר.

רוצים לדעת עוד? רוצים לקבל משכנתא בתנאים הטובים ביותר פנו ליועץ משכנתאות עוד היום! התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*