איך לומדים לתאוריה בקלות?

איך לומדים לתאוריה בקלות?

התהליך עד להוצאה של רישיון נהיגה, הוא לא תמיד תהליך פשוט. יש מי שמצליחים לסיים את התהליך בתוך זמן קצר וללא שום קושי, לצד מי שנאלצים לעבור מסכת ייסורים לא פשוטה, עד להוצאה של רישיון נהיגה כחוק. מבחני התיאוריה, גם הם עלולים להקשות על המעוניינים להוציא רישיון נהיגה. מדובר על מבחנים אשר מצד אחד מבטיחים כי הנוהגים בכביש ידעו ויכירו את חוקי התנועה, מהצד השני, המבחנים הללו לא פשוטים עבור מי שעדיין לא צברו ניסיון מעשי בכבישי הארץ. אמנם, מבחני תיאוריה הם לא מבחנים קלים, אבל, בזכות השיטה של 'דרך חדשה', גם אתם תוכלו לעבור את מבחני התיאוריה בקלות. רוצים לשמוע איך? אנחנו כאן בדיוק לשם כך.

מה ההבדל בין לימודי תאוריה ובין הטסט המעשי

כדי להבין למה שיטת הלימוד של 'דרך חדשה' היא חדשנית ופורצת דרך, צריך להבין קודם כל מה הדבר שהופך את מבחני התיאוריה למורכבים במידה רבה. בניגוד לטסט, אליו יכולים לגשת מי שעברו תהליך לימוד מעשי בליווי מורה נהיגה פרטי, במקרה של מבחן תיאוריה, כל אחד יכול לגשת למבחן כמה פעמים שירצה. את הלימודים למבחן העיוני כל אחד יכול לערוך באופן עצמאי, בלי כל ליווי של בעל מקצוע מנוסה. התוצאה היא, נבחנים רבים המנסים לגשת למבחן ללא הצלחה, פשוט משום שאלו לא הצליחו למצוא את הדרך ללמוד בצורה שתאפשר להם להוציא מעצמם את המיטב.

אנחנו, בדרך חדשה – לימוד תאוריה, רואים בכל נבחן תלמיד אינדיווידואלי, בעל צרכים שונים וכזה שיש לו את היכולת לעבור את מבחני התיאוריה בפעם הראשונה, בעזרת ליווי של אנשי מקצוע, מורים המתמחים בנושא הזה בדיוק.

מה כוללת השיטה של 'דרך חדשה'

השיטה של 'דרך חדשה' מבוססת על למידה בקבוצות קטנות, בליווי מורה אישי, תוך תרגול מתמיד של התלמיד. אנחנו מאמינים כי בזכות למידה נכונה לא רק שהתלמיד יצליח לעבור את מבחני התיאוריה, אלא, בסופו של דבר, הוא יהיה נהג טוב בהרבה.

בתחילה, על התלמיד יהיה להירשם לקורס המתאים עבורו. בין אם מדובר על הוצאה של רישיון לנהיגה ברכב פרטי ובין אם מדובר על מי שמעוניין להוציא רישיון לנהיגה על אופנוע. לאחר מכן, עם השיבוץ לכיתה המתאימה, תתחילו ללמוד עם מורה אשר יתאים את מערכי השיעור לקצב ההתקדמות האינדיוודואלי שלכם. בסוף השיעור, תוכלו לצפות בסרטוני הדרכה, אשר ינגישו, באופן מוחשי, את המידע שהועבר בשיעור.

לכל אורך הקורס תוכלו לתרגל את החומר הנלמד, כדי שתצאו בסופו של התהליך, עם הידע הדרוש לכם כדי לעבור את הבחינה. אנחנו מאמינים כי בהמשך, אותו ידע יאפשר לכם להיות נהגים טובים יותר ואחראיים על הכביש.

את הקורס תוכלו ללמוד מהבית ומכל מקום אחר

בעידן בו אנחנו חיים כבר לא צריך להגיע לכיתה כדי ללמוד ממורה טוב. אמנם האופציה הזו קיימת למי שמחפשים יחס אישי ולימודים פרונטליים, אבל, למי שאין זמן ומי שפשוט רוצים להפוך את התהליך פשוט וקל, אנחנו מציעים לפנות לקורס הדיגיטלי. ביחד, בתוך זמן קצר, גם אתם תוכלו להשלים את לימודי התיאוריה ולהתחיל בתהליך שבסופו, רישיון נהיגה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*