איך לבחור כיסוי מגן לסמארטפון

איך לבחור כיסוי מגן לסמארטפון

לא משנה אם אתם מחפשים מגנים לאייפון, לגלאקסי או לכל סוג מכשיר אחר- בחירת כיסוי מגן לסמארטפון שלכם היא אחת מהבחירות החשובות שתצטרכו לעשות כשזה נוגע למכשיר שלכם. מעבר לצבע לשלו, לסטייל האישי שלכם ולעיצוב של המגן, כיסוי המגן אמור להגן על המכשיר שלכם במקרים של נפילה או כל דבר אחר, ולכן חשוב לוודא שהכיסוי שאתם קונים אכן יכול לעשות את זה. היום בשוק לא קשה למצוא אינספור סוגים של כיסויי מגן לסמארטפונים, מכל החומרים הסוגים והמינים, והבחירה ביניהם יכולה להיות לא פשוטה בכלל ואפילו מבלבלת קצת. על מנת לעשות לכם קצת סדר בראש לפני שאתם מגהצים את כרטיס האשראי שלכם, אספנו עבורכם כמה טיפים של מקצוענים שיעזרו לכם לבחור כיסוי מגן לסמארטפון שלכם.

בחנו את החומר שממנו כיסוי המגן עשוי

כיום מייצרים כיסוי מגנים ממגוון רחב של חומרים, הנפוצים שבהם הם גומי או סיליקון, פלסטיק או מפלסטיק מחוזק, לכל אחד מהחומרים האלה יתרונות וחסרונות שונים. בעוד שמגני הגומי הם גמישים במיוחד ונוחים לאחיזה, הם עדיין לא מספקים את ההגנה הטובה ביותר. מגני הפלסטיק הם לרוב בעלי המחיר הנמוך ביותר והנפוצים ביותר בשוק. תוכלו למצוא מגוון רחב של מגני פלסטיק במגוון צבעים ועיצובים שונים אך צריך לזכור שההגנה שהוא מספק היא לרוב סבירה בלבד. מגנים העשויים מפלסטיק מחוזק הם אלו שייתנו למכשיר שלכם את ההגנה המרבית, אך קחו בחשבון שהם יותר כבדים משאר סוגי המגנים. במידה ויש כיסוי מגן שתפס את עיניכם בדקו מאילו חומרים הוא עשוי והשוו את היתרונות אל מול החסרונות.

שקלו לרכוש כיסוי מגן מיוחדים

היום אפשר למצוא כיסוי מגן המגיעים עם כל מיני תוספות מיוחדות שאמורות לעזור למכשיר. אולי הדוגמא הנפוצה ביותר היא כיסויי מגן המגיעים עם סוללה נטענת הנמצאת בתוך הכיסוי. לא מעט אנשים מתחברים לפתרון הזה אך חשוב לזכור שהסוללה מוסיפה לא מעט כובד למכשיר עצמו.

תנו עדיפות לכיסוי מגן שמגיעים עם אחריות \ מחברת הטלפונים

לא מעט חברות של מכשירים סלולריים מייצרות גם כיסוי מגן, מה שהופך את הרכישה מהם למשתלמת במיוחד. בנוסף, לא מעט מגנים מגיעים עם אחריות מהיצרן או מהחנות שממנה רכשתם אותו, האחריות לרוב תקפה לשנה. במידה ואתם רואים בחנות מגן שמגיע עם אחריות תוכלו לדעת שהוא כנראה עשוי מחומרים איכותיים יותר משאר המגנים בחנות וכי יש חברה או אדם המוכנים לעמוד מאחוריו.

אל תזניחו את העיצוב ואת הטעם האישי שלכם

נכון שהעיצוב והצבע של כיסוי המגן הוא לא הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו כשאתם מסתכלים על כיסוי מגנים לרכישה, אבל הם עדיין משחקים תפקיד. בסופו של יום אתם צריכים לאהוב את הכיסוי המגן שנמצא על המכשיר שלכם ואנשים רבים נוהגים לפסול כיסויים מסוימים שהם לא מתחברים לצבע שלהם או לדוגמאות שמופיעות עליהם.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*