אייצ'ו מסלה: ״הגיע הזמן להקים רשימה עצמאית ושניקח אחריות על עצמנו״.

אייצ'ו מסלה: ״הגיע הזמן להקים רשימה עצמאית ושניקח אחריות על עצמנו״.

בפעם הראשונה לא נהיה קבלני קולות של מפלגות אחרות

"במשך 40 שנה הפכו אותנו לקבלני קולות של מפלגות אחרות והגיע הזמן להקים רשימה עצמאית ושניקח אחריות על עצמנו.  הרשימה אותה אני מוביל תדאג לכל יוצאי אתיופיה ולכל האוכלוסיות החלשות שמתגוררות באשדוד בדגש על הרובעים הוותיקים". כך ציין השבוע עו"ד אייצ'ו (אייצ'לותם) מסלה ראש תנועת אופק לאשדוד בפתיחת קמפיין הבחירות למועצת עיריית אשדוד. מס' 2 ברשימה היא ברקת אודיז, בת 26, אם ל-2, בעלת חברה העוסקת במכירות וסטודנטית למשפטים.

עו"ד אייצ'ו מסלה, בן 32 ואב ל-2, נולד באתיופיה ועלה בגיל 12 עם 9 אחיו. הוא התחנך בתנועת נוער, למד במכינה קדם צבאית ושירת בסיירת מובחרת בצה"ל. לפני 5 שנים סיים לימודי משפטים, התמחה אצל כונס הנכסים הרשמי ופתח משרד עצמאי לעריכת דין באשדוד העוסק בתחום חדלות פירעון, הוצאה לפועל ונדל"ן.

עו"ד מסלה: "היה לי מאוד חשוב לעמוד בראש רשימה שהיא לא סקטוריאלית ולא מגדרית, לכן מועמדת מס' 2 המוכשרת אינה  ממוצא אתיופי. אני חושב שהגיע הזמן שהסקטוריאליות תיעלם מהשיח הציבורי. אנחנו נמצאים פה, גדלנו יחד ואין צורך במפלגה שתדאג לסקטור אחד כי אנחנו צריכים להשתלב. אני משוכנע שברקת ואני נוכל לתת יחד מענה לכל האוכלוסיות החלשות בעיר אשדוד".

אופק חדש חרטה על דגלה לשפר התשתיות בבתי הספר בשכונות החלשות, לאתר משאבים לתגבור מערך  שיעורי עזר בבתי ספר בשכונות החלשות,  לפעול  לפיתוח מודל חינוכי ארוך טווח שישקיע מאמצים לשילוב ואינטגרציה בין כלל האוכלוסיות השונות בעיר ולסייע לרווחתו ולשגשוגו של דור העתיד בכל הנוגע להשכלה גבוהה, פרנסה, דיור, ביטחון אישי ורווחה כלכלית.  בכוונת התנועה להקים מרכז יזמות לאוכלוסיות חלשות בליווי יזמים מצליחים, תפעל לחיזוק השכונות החלשות תוך צמצום פערים חברתיים ופיזיים במטרה לשפר את איכות החיים ואת תנאי הדיור בשכונות הוותיקות.

בכוונת התנועה להקים מרכז סיוע למשפחות חלשות שיסייע בהתמודדות  באלימות המשטרתית כלפי אוכלוסיות חלשות  ובמקביל תפעל למיגור העבריינות ושימוש באלכוהול וסמים בקרב בני נוער בפרט ותושבי העיר. בנוסף בכוונתה  להקים מרכז מורשת ובית כנסת לבני הקהילה האתיופית ולהוות גשר בין האוכלוסיות השונות בעיר

עו"ד מסלה: " אני גדלתי ברובע ב' וברקת גדלה ברובע ו', לכן אנחנו מכירים מקרוב את כל הבעיות ברובעים הוותיקים. רק מי שגדל באזורים האלה יכול להבין את הצרכים של הקהילה באזורים הוותיקים. אם נשקיע היום בחינוך של הילדים שלנו יהיו לנו הרבה עורכי דין, הרבה רופאים והרבה מהנדסים ועוד הרבה בעלי מקצועות שיוכלו להשתלב בכל תחומי החברה, דבר שלצערי לא קורה כיום".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*