אייפדים לצוותי ההוראה בחינוך המיוחד

אייפדים לצוותי ההוראה בחינוך המיוחד

בטקס מרגש הוענקו אייפדים לצוותי ההוראה של החינוך המיוחד באשדוד. האייפדים הוענקו בשיתוף קרן אתנה, עיריית אשדוד ומשרד החינוך והוא חלק ממיזם "ארגז כלים דיגיטאלי לכל מורה" ששם לו למטרה לצייד את אנשי החינוך בכלים מותאמים אכנולוגית. מינהל החינוך: "בעידן הטכנולוגי בו אנו מצויים, המציאות מחייבת אותנו לרכוש כלים חדשים, ידע ויישום לשיטות הוראה מתקדמות".

המחלקה לחינוך מיוחד ומינהל החינוך בעיריית אשדוד ערכה ביום רביעי האחרון טקס, במהלכו הוענקו לצוותי ההוראה בחינוך המיוחד (ח"מ) אייפדים אישיים אותם תרמו אנשי קרן אתנה, ובתמיכה של הרשות העירונית ומשרד החינוך. האייפדים חולקו במסגרת מיזם "ארגז כלים דיגיטאלי לכל מורה", במטרה להנגיש את הלמידה לתלמידים עם צרכים מיוחדים, בצורה טכנולוגית חדישה.

במינהל החינוך אומרים כי האייפדים מסייעים במימוש החזון העירוני לפיו פועלת העיר לקידום ופיתוח הכישורים והיכולות של כל ילד וילדה בחינוך המיוחד, תוך הלימה לתוכנית הלימודים. "סביבת הלמידה השתנתה לבלי הכר ובעידן הטכנולוגי בו אנו מצויים, המציאות מחייבת אותנו כאנשי חינוך לרכוש כלים חדשים, ידע ויישום לשיטות הוראה לתלמידנו" אומרים במינהל ומציינים כי חלק מתהליך זה כולל הכשרה והשתלמויות לצוותי ההוראה, בהן יקבלו כלים שבאמצעותם יוכלו להעשיר את הלמידה במסגרת החינוכית.

חשיבות הפיתוח המקצועי של צוותי ההוראה בח"מ והמאמצים שעושה עיריית אשדוד כדי להציב את התכנית הזאת על סדר היום, נועדה להעשרת התלמידים ולהעניק לו חווית למידה משמעותית ואפקטיבית. "אנו מודים לקרן אתנה ותורמיה הנדיבים, לעיריית אשדוד למשרד החינוך, לבנק מסד ולהסתדרות המורים על תמיכתם במיזם" אומרים במינהל החינוך ומודים למנהלת המתי"א גב' אסתי ברגר, ולסגנית מנהלת אגף ח"מ גב' טלי מימון שמובילות את הח"מ באשדוד לקידמה וחדשנות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*