איזו מכונה להסרת שיער אצל הקוסמטיקאית היא הטובה ביותר?

איזו מכונה להסרת שיער אצל הקוסמטיקאית היא הטובה ביותר?

מגוון מכונות מקצועיות להסרת שיער מבטיחות תוצאות מעולות, חוויה נוחה למטופלים וכמובן נוחות בשימוש עבורך. אבל האם קיימת מכונה להסרת שיער שמתעלה על כולן? זמן לבחון כמה מהמכשירים האיכותיים ביותר שפותחו בשנים האחרונות.

דרישות עיקריות מהמכשיר

אם בעבר הייתה מטרתם העיקרית של המטופלים להשתמש במכשור להסרת שיער שבאמת עובד, כיום מטרה זו הופנתה לחיפושים אחרי מכונה להסרת שיער שתניב זמן טיפול קצר ויעיל מאוד. המכשור המקצועי בתחום מציע טיפול גוף שלם תוך דקות בודדות ולכן הופך להשקעה משתלמת מאוד בקרב המטופלים וכמובן כזו שמחזירה את עצמה מהר מאוד עבור הקוסמטיקאית.

כמובן שהזמן איננו הפקטור היחידי שצריך להתייחס אליו, אלא גם היכולת של המערכת המשוכללת להפנים את נתוני המטופלים ולתרגם אותם לכדי יעילות טיפולית מושלמת. התאמה זו בין המכשור לנתונים מתבצעת לפרמטרים כמו סוג העור, סוג השערה והגוון, אך גם ביחס לשאלות כמו מידת הרגישות של העור, התאמתו לתהליך הטיפולי באמצעות אותו המכשיר ועד כמה הוא בטוח ומספק חוויה טיפולית נעימה.

מכונה להסרת שיער מהדור החדש: שני מכשירים שמוכרחים להכיר

מכיוון שסט הצרכים המפורט כאן הולך ומשתנה יחד עם הקהל ובעיקר עצם היותו משתייך לעולם של מהירות, שיפורים בלי סוף וגם ביקורתיות גבוהה כנגדם, פותח דור מתקדם של מכשירי הסרת שיער בלייזר ובניהם גם אחד המכשירים העוצמתיים והפרקטיים בארץ ובעולם – ELYSION PRO. פעילות המכשיר להסרת שיער מכל חלקי הגוף תסתכם ב-11 דקות בלבד, מה שהופך אותו למהיר במיוחד.

איך ייתכן הדבר? הודות לשילוב טכנולוגיה ייחודית במכשיר בשם PSP, שמפיקה פולס מרובע עוצמתי תוך שימוש באנרגיה מינימלית כדי לבלום טמפרטורה גבוהה. כך ניתן לטפל בקצב של עד 15 פולסים לשנייה ולספק תוצאה מדהימה בזמן כמעט בלתי נתפס, ללא שום פגיעה באפידרמיס.

מכונה להסרת שיער נוספת ולא פחות מרשימה ביעילותה למטופלים ולקוסמטיקאיות היא המערכת המשולבת Omnimax S3 שמשלבת בתוכה את טכנולוגיית DPC החדשנית, דרכה יכולה המטפלת לשלוט בעוצמת האנרגיה ע"י בחירת מבנה הפולס.

תחנת העבודה מספקת מענה גם מבחינת שיפור מראה הפנים: טיפולי אנטי אייג'ינג, חידוש, הצערה ומיצוק העור, פיגמנטציה, אקנה ועוד, שמתקבלים הודות לטכנולוגיית VERMA DERM שמעודדת יצירת סיבי קולגן חדשים וטכנולוגיית ה-RF המוכרת (גלי רדיו) שיוצרת אפקט תרמי המביא לצמצום נפח תאי השומן.

על התוצאות והבטיחות של לקוחותיך אין פשרות!

כבעליה של קליניקת טיפולים או מכון יופי, חשוב לשמור על רמה טיפולית גבוהה באופן שוטף ולמצוא עבורך ועבור לקוחותייך את הפתרונות הנוחים והאיכותיים ביותר להסרת שיער. כמובן שכל מתן טיפול במכשור שכזה מצריך בקיאות וניסיון מוקדמים ולכן לרכישת מכשור מתקדם מהסוגים הללו תתלווה גם הסמכה רלוונטית ותעודה מתאימה.

חברת 4mp מתמחה ביבוא ושיווק מכשור טכנולוגי חדשני לענף הקוסמטיקה הישראלי וערוכה לספק לך את הפתרונות המוצלחים ביותר לקליניקה, לצד מערך שלם של הדרכות ומעגלי תמיכה לצמיחת העסק והשגשוג שלך בתחום. באתר שלנו ניתן להתרשם ממגוון מכשירים להסרת שיער בטכנולוגיות חדשניות והמתקדמות ביותר ולקבל מאיתנו ליווי מקצועי מלא הן בשלב הקמת העסק והן לקוסמטיקאיות מתקדמות שמעוניינות במכשור חדש. צרי קשר ונשמח לעמוד גם לרשותך בנושא.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*