אטרקציות שלא כדאי לפספס בקנקון

אטרקציות שלא כדאי לפספס בקנקון

אם אתם מתכוונים לנפוש במקסיקו, כדאי שתדעו שאחד היעדים שלא כדאי לכם לוותר על ביקור בו הוא קנקון. מדובר על הפנינה המקסיקנית שחייבים לבקר בה. קנקון לא מהווה סתם נקודת ציון בדרך ויש בה הרבה מה לעשות ומה לראות וכן מה לראות. ניתן להשתמש בקנקון בתור בסיס ולצאת ממנה לביקורים באטרקציות שונות הנמצאות מחוץ לעיר. התיירות בקנקון מאוד מאורגנת ומרבית האטרקציות יכללו גם איסוף מבתי המלון, דבר אשר חוסך לכם הוצאות תחבורה וכן סיבוכים שונים. אם אתם תוהים על איזה אטרקציות אסור לכם לוותר בקנקון, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מה אסור לכם לפספס בקנקון?

איסלה מוחרס

מול קנקון ניתן למצוא אי קטן ומיוחד. הוא צר וארוך ובמקומות מסוימים יש צורך במספר דקות הליכה בכדי להגיע מצד אחד לצד שני. ניתן להגיע לאי במעבורת מהירה לביקור של יום ואף להישאר לישון באי. ניתן לשכור עגלת גולף ולסייר באי וכך אפשר להגיע בקלות גם לחופים וגם לאטרקציות שונות. כדאי לבקר בפארק המצוי בנקודה הדרומית וזאת בכדי לחוות את המראה של צבי הים המרהיבים.

המוזיאון התת ימי

אחת מהאטרקציות הייחודיות ביותר בקנקון היא המוזיאון התת ימי. מדובר על מוזיאון שהוקם בשנת 2009 והוא כולל יותר מ500 פסלים המצויים מתחת לפני הים. הפסלים מפוזרים בעומקים של 3 עד 6 מטרים ועל הפסלים גדלים יצורים ימיים אשר נדבקים אליהם ויוצרים מראה סוריאליסטי של חיי האדם מתחת לפני הים. חשוב לדעת כי הדרך הטובה ביותר להנות מהאטרקציה המדוברת היא באמצעות צלילה, אך אם אתם לא עוסקים בצלילה ניתן לעשות זאת גם באמצעות סירות שיש להם קרקעות זכוכית.

 הפארק XCARET

כשעה וחצי נסיעה מקנקון אתם יכולים למצוא את הפארק המדובר המספק מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה. מדובר על בילוי של יום שלם ועל כן מומלץ ביותר להגיע כבר בשעות הפתיחה וזאת בכדי להספיק כמה שיותר דברים עד הערב. חשוב לדעת כי הבילוי בפארק זה מסתיים במופע מרהיב אשר משחזר את מסורות משחקי הכדור של תרבות המאיה ובהמשך יש שירים וריקודים ואף בעלי חיים שמעורבים במופע. ניתן למצוא במקום גם חוות פרפרים, אקווריומים, שחייה עם דולפינים, חוף ים ועוד.

טולום

עוד יעד שבהחלט כדאי לבקר בו בקנקון הוא טולום. מדובר על עיר אשר מצויה כשעתיים נסיעה מקנקון כאשר בכניסה לעיר מצוי האתר הארכיאולוגי המיוחד אשר מצוי על צור שמשקיף לים. הסביבה עצמה מלאה באיגואנות ובבעלי חיים נוספים. המראה מרהיב ללא ספק וכמובן שניתן להנות מטבילה במים הצלולים.

אם החלטתם לסגור לעצמכם חופשה ביעד האטרקטיבי ביותר: מקסיקו. אין ספק שכדאי לכם לבקר בקנקון ולהנות מכל מה שיש בקנקון עצמה ובסביבתה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*