אוהבים כלבים וחתולים?

אוהבים כלבים וחתולים?

אם אתם באמת אוהבים כלבים וחתולים, אם אתם רואים בהם חבר טוב וידיד נאמן ואם אתם מעוניינים לאמץ אותם בביתכם, אתם מוזמנים להגיע ליום אימוץ מיוחד שיתקיים ב-30/11/21, בין השעות 10:00-14:00 בפארק אתגרים אשדוד. עשרות כלבים וחתולים ימתינו לכם בתקווה למצוא אצלכם בית חם ואוהב.

מחכים לכם. תביאו גם חברים.

משבר הקורונה בישראל לא פסח על בעלי החיים. כלבים וחתולים אומנם לא חלו בקורונה אך הם ננטשו על ידי בעליהם. היתה זו תופעה שבאה גלים גלים. בתחילת הקורונה היתה נטישת כלבים, כנראה בגלל חוסר ודאות ופחד, אך כעבור זמן קצר נרשמו לפתע אימוצים משום שתושבים הבינו כי זהו זמן טוב לאמץ כלב או חתול ולנצל את הסגרים כזמן הסתגלות.

כעת, כשנה לאחר גל האימוצים הקודם, נרשמת עליה חדה בנטישת כלבים וחתולים וירידה בבקשות לאימוץ. כך גם לגבי בעלי חיים אחרים כדוגמת אוגרים, שרקנים, ארנבונים ועוד אשר ננטשים על ידי בעליהם. "לצערי אנחנו נתקלים בתופעת הנטישה ההולכת ומתעצמת. השירות הווטרינרי של עיריית אשדוד מטפל במאות קריאות מוקד מידי חודש, הנוגעות לכלבים, חתולים, ולמכרסמים שונים שננטשים לצד פחים או בתוך קרטונים, בכלובים, נקשרים לגדרות או ננטשים בשטח פתוח ציבורי" אומרת ד"ר דנית כהן, וטרינרית רשותית בעיר אשדוד. ד"ר דנית מוסיפה ומציינת כי מדובר בתופעה מדאיגה ושיאה ב"נטישת כלבים מכל הגילאים ומכל הגזעים, חתולים חולים שנמצאים ברחוב ומגיעים אלינו לטיפול רפואי, ואין ספק כי היו בעברם חתול ביתי שגדל לצד אנשים".

בעבר, קודם משבר הקורונה, עובדי השירות הווטרינרי ארגנו יום אימוץ ואיפשרו למשפחות להגיע ולבחור לעצמם כלב או חתול לאימוץ, מתוך בעלי החיים המטופלים בכלבייה העירונית. הם אומרים כי "התושבים מוזמנים בכל עת להגיע לכלביה בשעות הפעילות ולאמץ חבר חדש" ומציינים כי מדובר במיזם חשוב שנעשה בשיתוף עם משרד החקלאות, ומטרתו לעודד תושבים לאימוץ אחראי לטווח הארוך, לאחר בחינת התאמה בין המשפחה המאמצת ובין בעל החיים המועמד לאימוץ.

מלבד זאת, פארק אתגרים אשדוד, בשיתוף השירות הווטרינרי ומשרד החקלאות, מארגנים יום אימוץ מיוחד ומזמינים תושבים מאשדוד והסביבה להגיע ולבחור להם חבר. "ב-30/11/21, בין השעות 10:00-14:00, אנחנו מקיימים הפנינג יום אימוץ בפארק אתגרים אשדוד, ומציעים עשרות כלבים וחתולים" אומרים בכלבייה העירונית ומציינים כי ביום האימוץ ישתתפו כלביות רבות מאשדוד והסביבה.

מלבד זאת כאמור, ניתן ליצור קשר עם הכלבייה העירונית: רחוב העופרת 10, אזור התעשייה הקלה,  אשדוד טלפון: 08-9238512 ולאמץ לכם כלב נאמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*