שבת מושלמת לעירוני ולאדומים

שבת מושלמת לעירוני ולאדומים

שתי קבוצות האוהדים מהליגות הנמוכות של אשדוד, יצאו השישי הזה למשחקי חוץ לא פשוטים. הצהובים של שרון מרציאנו יצאו למשחק חוץ ב"רייסר" האצטדיון בו הניפו את הצלחות האליפות אשתקד, למשחק מול מכבי באר שבע, ואילו האדומים של עייש הגיעו ללוד למשחק מול עירוני לוד שהפתיעו את האדומים ב"סינטתיקו" בסיבוב הקודם עם ניצחון.

נתחיל באדומים:

האדומים שומרים על המקום הראשון, לאחר ניצחון חוץ משכנע 4-0 על עירוני לוד, בליגה ג' מרכז. הקבוצה באדום סגרה את ההתמודדות כבר במחצית הראשונה שהסתיימה ב3-0 מוחץ משערים של יוני מנגיסטו, שי טליאס ודניאל אטיאס. בחצי השני עמירן ביטון חתם את התוצאה.

ד"א השער של מנגיסטו במחצית הראשונה היה השעה ה100 של האדומים עד כה העונה בליגה, מדהים! בשל העובדה שעברו רק 15 משחקי ליגה.

בעירוני:

הקבוצה הצהובה יצאה יחד עם אוהדיה למשחק חוץ מול מכבי באר שבע מהמקום השישי. עירוני שידעה כי היא מוכרחה לצאת עם שלוש הנקודות, גם בשל העובדה שבשבועיים הקרובים מצפים לעירוני שני משחקים קריטיים מול גבעת זאב וביתר נורדיה, עמלה קשה והשיגה את מבוקשה. שער כבר בדקה השנייה לאחר טעות בהגנה של המאחרים מבאר שבע, אפשרה לקפטן ומלך השערים אריאל טרבלסי לחגוג ולקבוע גם את תוצאת הסיום, 1-0 לעירוני.

כעת הקבוצה של מרציאנו נותרת במקום הרביעי בטבלה, וניצחון בשבוע הבא במשחק הבית על גבעת זאב, יעלה אותה מקום אחד בליגה ב' דרום ב'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*