הערב (שני): מכבי אשדוד באר טוביה מול הסגולים של חולוניה

הערב (שני): מכבי אשדוד באר טוביה מול הסגולים של חולוניה

21 ימים גורליים מצפים לקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד באר-טוביה. שלושה משחקי ליגה מול שלושת המוליכות ( חולון, ירושלים ומכבי תל אביב), כשלאחר מכן עוד יגיע מפגש מול הצהובים מתל אביב במסגרת חצי גמר גביע המדינה.

המטרה היא כמובן להתחיל את המסע ברגל ימין. מחר (שני,19:25) תגיע לאולם "הקריה" הפועל חולון של דן שמיר.
הסגולים שהתחילו את המחזור במקום השני בטבלה, מגיעים לאחר הפסד כואב במשחק העונה עבורם מול מכבי תל אביב בבית.

הסגולים שסופרים כבר שני הפסדים רצופים כששניהם באולם הביתי והחם, ייחסרו מחר את הפורוורד המתאזרח טוני יאנגר, כשגם שלומי הרוש חביב הקהל הסגול נמצא בספק גדול. כשירותו תקבע ככל הנראה ביום המשחק. לעומתם, מי שצורפו לאחרונה לקבוצה הם הגארדים ג'ורדן טיילור שהגיע לקדנציה שניה במועדון ו"נער הפוסטר" בשנה וחצי האחרונות של מכבי תל אביב, דגן יבזורי, שבעיקר ינסה לשקם את עצמו מחדש.

dol

מן הצד השני, הצהובים של מאיר טפירו פתחו בצורה נהדרת את הסיבוב הראשון עם ניצחונות על קרית גת וגלבוע גליל, אך כמו בסיבוב הראשון, פגשו לאחר מכן את הסגולים מנהריה ויצאו עם הפסד מתסכל, זאת במיוחד לאחר שבשבת האחרונה כבר הגיעו ליתרון דו ספרתי ב"עין שרה" בתוך הרבע האחרון.

tishman

נמרוד טישמן – פותח עונה

טפירו והאוהדים הנהדרים בצהוב יקוו למשחק יציב מרביעיית האמריקאים שמתחילים להכנס לכושר, ואיך לא לקוות שבין היתר המנהיגים הישראלים על הפרקט, אדם אריאל אקס חולון ויפתח זיו ישיגו ניצחון שלישי מתחילת הסיבוב, ובעיקר יעלה אותם עוד טיפה בטבלה אל חוף מבטחים. כזכור, במשחק האחרון בין שתי הקבוצות, חולון הביסה את אשדוד 84-66, לאחר רבע רביעי ענק של הקבוצה של דן שמיר, שהגיעה בתום שלושה רבעים צמודים בין היריבות. מי שיחזור לסגל לאחר שנעדר מתחילת העונה עקב פציעה, הוא הרכז נמרוד טישמן המנוסה.

Player to watch:

לא ברור מה צופן עתידו של הגארד הפנטסטי של חולון, קאליף וויאט.
וויאט שמוביל את הליגה במספר הנקודות, וקולע באחוזים מרשימים מכל פינה אפשרית שיש, הוא לא פחות מהצגת כדורסל עבור כל חובב של ענף הכדורסל.
וויאט הוא גם שחקן שמבדיל את חולון בניצחונות והפסדים. כשהוא חלש ותופס יום רע, החולוניים מתקשים מאוד לפתח משחק כדורסל אטראקטיבי ויעיל, מצד שני כשהוא חם ומרגיש בית, אין כמעט קבוצה בליגה שמצליחה להוציא את הנקודות מהיריבה בסגול.
טפירו? לתשומת לבך!

mkbt3

match-up:

במקרה ששלומי הרוש וטוני יאנגר, שנחשבים לישראלים מהבכירים של חולון ייעדרו. מי שייקח על עצמו את מרב האחריות הוא הרכז הצעיר רועי הובר.
הובר שיפגוש מולו את יפתח זיו שמגלה חוסר יציבות במשחקים עד כה העונה, יקווה להתעלות על עצמו כמו שעשה במשחק הליגה האחרון מול מכבי תל אביב.
מנגד, זיו שייעזר לראשונה בנמרוד טישמן שחוזר לסגל הצהוב, מעוניין לקחת את קבוצתו כמנהיג הכי רחוק שאפשר, והדרך מתחילה כבר מחר.

בחזרה להיסטוריה:

למכבי אשדוד ארבעה ניצחונות בלבד לאורך ההיסטוריה מול היריבה בסגול מתוך 18 מפגשים בין השתיים. הניצחון הזכור ביותר הגיע בעונה הראשונה של אשדוד בליגה הבכירה. במחזור ה22 של עונת 2010\2011 הגיעה מכבי אשדוד לאולם "הפחים" בחולון.

mkbt1

המשחק הסתיים בניצחון הגדול ביותר של הצהובים בליגה הבכירה, 91-51 לוהט ומדהים. ואילו שמות היו אז בקבוצה מעיר הנמל: ג'וש קארטר, ג'וש דאנקן וכמובן מאיר טפירו הגדול לבשו את הגופייה הצהובה.

והקלע המוביל בכלל באותה התמודדות היה שחקן היורוליג אוליבר לפאייט, זוכרים אותו? טפירו שהיה אחד מאדריכלי הניצחון ההוא ינסה לשחזר לפחות את מספר הנקודות אותן השיג באותו ערב, גם במשחק מחר. האם זה יקרה? כנראה שרק "אין עוד מלבדו" יודע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*