מכבי "בן" בנות אשדוד פותחת את העונה האירופאית

מכבי "בן" בנות אשדוד פותחת את העונה האירופאית

אמנם ליגת "אתנה" לנשים תצא לדרך רק בשבוע הבא ביום שני. אבל הערב (רביעי,18:00 שעון ישראל). תפתח קבוצת מכבי "בן" בנות אשדוד את המסע שלה בגזרה האירופאית, במשחק הראשון בשלב הבתים של מפעל ה"יורוקאפ" לנשים,המפעל השני בחשיבותו ביבשת. משחק הפתיחה של הנציגה הישראלית היחידה שמשחקת במפעלים הבינלאומיים, יהיה על אדמת רוסיה, כשבנות אשדוד תשחקנה מול ספרטק מוסקבה המקומית, אשר נחשבת חקבוצה החזקה ביותר מבין ארבע הקבוצות בבית A, ומי שזכתה בעבר בשלוש אליפויות יורוליג, ונחשבה עד לפני כעשור לאחת הבכירות ביבשת.

כזכור לפני כ-שנתיים, שיחקה קבוצת הכדורסל של אשדוד באותו המפעל. אז תחת הדרכתו של אלי רבי,והשכילה להגיע עד לשלב חצי הגמר של המפעל. בו נעצרה על-ידי ליל הצרפתית.

הדאבליסטית מהעונה שעברה,בגזרה המקומית, ממשיכה זו שנה שניה ברציפות תחת הדרכתו של מאמן נבחרת ישראל, עדן ענבר.

הקבוצה מעיר הנמל מועמדת עיקרית ובולטת לזכייה בדאבל המקומי גם העונה הזאת, אך אין ספק שהמטרה הנשגבת היא בכל מה שקשור לזירה האירופאית, בו רוצה הקבוצה ושואפת לזכייה בטורניר.

בגזרת שחקניות הרכש, יהיה מאוד מעניין לראות ולעקוב היום אחרי שחקניות כגון: נעמה שפיר,שנחשבת לאחת הישראליות הבכירות בליגה, ומייצגת בכבוד גם את הנבחרת הלאומית, כמו גם האמריקאיות, אליסון הייטאוור וטיפאני ג'קסון ששבות לקדנציה נוספת בקבוצה. כשעבורה של ג'קסון הסיפור מרגש אף יותר, מאחר ההחלמה של השחקנית ההאהובה ממחלת הסרטן שפקדה אותי לפני כ-שנתיים. ואת שתי שחקניות הרכש שהגיעו הקיץ משוודיה ומסרביה, הן פהרייה אבאדי ודיאנה בוטולינה. בנסוף לאשלי פאריס שהגיעה גם היא ותעבה את הסגל של ענבר כל אלה מצטרפות לשחקניות מפתח מהעונה שעברה, לדוגמת שי דורון וקטיה לויצקי, לטיה פרסלי המתאזרחת שתוכל לשחק רק במשחקי הליגה, ואיך לא לתאומות ששון שממשיכות עונה נוספת במקום מולדתם.

צילום: דף הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*