תצאו בחוץ!!! / זיו בן שוע

תצאו בחוץ!!! / זיו בן שוע

הדברים הבאים שאכתוב הם קצת לא פופולארים בימים אלו, והרבה יצקצקו ויגידו "מה? איך הוא אומר את זה?" אבל לדעתי 70% מהאנשים ואולי יותר חושבים בדיוק כמוני.

צאו!!! צאו להפגין נגד כפיה דתית.

צאו לעשות פעולות נגד. כמובן שבכפוף לחוק.

צאו להצביע בבחירות הקרובות!!!!!!

מספיק לדבר על אחדות, מספיק לדבר על בוא נשב יחד ונדבר ונגיע להסכמות. למה? למה תמיד אנו החילוניים ואפילו המסורתיים צריכים ללכת ולרקוד לצלילי החליל של אנשי הדת החרדית, ובמיוחד לצלילי החליל של היושבים בראשם, שם למעלה בבניין העיריה המשופץ.

אני, דור שלישי לעיר אשדוד, במשך כל השנים אני רק שומע "תבינו אותם" "בואו נלך לקראתם" "להם יותר קשה". ואני שואל, מה איתנו? אותנו לא צריך להבין? אנחנו שרוצים ביום שבת לצאת עם הילדים שלנו ולאכול גלידה, אחרי טיול מהנה שעשינו עם האוטו בפרדסים. אנחנו שרוצים לצאת בשישי בערב לראות סרט בקולנוע מרווח וחדיש ליד הבית ולא לנסוע לעיר אחרת (שם המתחם שוקק חיים גם ב12 בלילה). כל אוהבי האקטואליה שרוצים שגם בעיר אשדוד תהיה ״שבתרבות״ (כמו שהיה בעבר).

הפגנה

אנחנו שרוצים שיהיו הצגות ילדים בשבת במקומות סגורים (כמו שיש בקניון עד הלום) ביום חורפי. בעלי עסקים שמבחירה רוצים לפתוח את העסק בשבת כיוון שהם יודעים שאלו הימים הכי ריווחים לעסק, העובדים שלהם שרוצים לעבוד בשבת כדי להרוויח 200% בשכר. נהגי האוטובוס שמסיעים אלפי אנשים ביום ורוצים לשמוע רדיו באוטובוס בלי שהנוסעים החרדים יעשו להם פרצוף או יעירו להם לסגור.

הנוסעים באוטובוס שצריכים להגיע למקום ע"י קו אוטובוס שמשמש ביום יום את הציבור החרדי, והם רוצים לשבת עם הבת זוג קדימה ו/או הנוסעת שרוצה לשבת קדימה (הרי מקובל שנשים יושבות מאחור וצריך להתחשב). מתי התחשבו בנו?!?!?!

יש סיבה איך החרדים מצליחים עד היום להשיג כל מה שהם רוצים. הם יוזמים, פשוט קמים ועושים מעשים, עצרות, הפגנות, תפילות, חסימות….ובלי להתקפל תוך שבועיים, ובלי להביא רק 2,000-3,000 איש, כי מישהו אחר יעשה לי את העבודה, הם באים עשרות אלפים בהתארגנות של 24 שעות. הם הולכים כולם להצביע ביום הבחירות.

אז כן, נמאס לי, נמאס לי להתחשב רק בהם בלי שום התחשבות הדדיתואנחנו שנים ניסינו לשמור פה על הסטטוס-קוו, אבל אז ההם שם למעלה החליטו שזה לא מספיק להם, והחליטו שהדת והדרך שלהם יותר חשובה מלכבד כל אדם באשר הוא.

אז אסיים במשפט אחד כדי שגם הצד הדתי/חרדי יבין:

"ואהבת לרעך כמוך"

זיו בן שוע, דור שלישי באשדוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*