תכנון מטבחים יוקרתיים בבתים מכל הסוגים

תכנון מטבחים יוקרתיים בבתים מכל הסוגים

בניגוד לעבר שבו היה נפוץ שהמטבח היה סגור ונסתר יחסית, היום אנשים רואים בחדר המטבח שלהם בתור המקום המרכזי בבית. עיצוב מטבחים הוא אומנות בפני עצמה, כאשר הלקוחות מעוניינים בעיקר בעיצוב המשדר יוקרה ומעניק ערך מוסף לוויזואליות של שאר הבית. השילוב הנכון בין מה שהטכנולוגיה של היום יכולה להציע, לבין חומרי הגלם שניתן לייצר באמצעותם את ארונות המטבח ושאר פתרונות האחסון שבתוכו, מעניקים מראה יוקרתי גם במקרים של מטבחים קטנים ופשוטים יחסית, זאת כיוון שהדגש הוא על איכות הנגרות, הגימורים והתכנון המדויק.

מטבחים בסגנון יוקרתי יכולים להשתלב בבתים פרטיים וגם בדירות משותפות

מה שהופך חדר מטבח ליוקרתי, זה הקומבינציה בין המראה המרהיב לבין הנוחות של התפעול. גם המטבח הכי נוצץ לא ייחשב ליוקרתי, במידה וקשה לפתוח את המגירות שבתוכו או שלא נוח להכניס פריטים אל תוך המדפים, מכיוון שהם עמוקים מדי.

חברת מטבחים איכותית, תדע לייצר חדרי מטבח נוחים ופשוטים לתפעול, אשר ישלבו מגוון שיטות ודרכים להשתמש בכל אחד ואחד מחלקי המטבח, זאת מבלי לוותר על עיצוב בטעם משובח.

האם רק סגנון עיצוב אחד יכול להיות יוקרתי?

ניתן להגיד הן על מטבחים כפריים שהם יוקרתיים והן על מטבחים מודרניים. נראה, כי היוקרה איננה מגיעה מהסגנון עצמו אלא מהמכלול של המטבח. ישנם כל מיני דברים שיש לקחת בחשבון בתכנון של מטבח:

  1. מספר הארונות שיהיו בו ומה הם עומדים להכיל, האם לשלב בתוכם מדפים רבים או מעטים, מה גובה המדפים המיטבי עבור המשפחה ואיזו פתיחה מוטב לשלב: האם כלפי מעלה – "קלאפה" – או שאולי פתיחה רגילה?
  2. גוון המטבח – חדרי מטבח יוקרתיים יכולים להיות כהים, צבעוניים או בהירים ולבנים כמעט. אין פה חוקיות: היוקרה, כאמור, איננה מגיעה מהוויזואליות בלבד אלא מהמכלול.
  3. טכנולוגיות חדשניות בתפעול חלקי המטבח השונים: שילוב של טריקה "שקטה" במגירות, הכנסת מגירות נסתרות בתוך מגירות גדולות עבור נוחות האחסון ושפע של פתרונות אחרים שעושים את החיים במטבח לקלים יותר.

האם היוקרה במטבח תלויה בגודלו של הבית? לאו דווקא

ניתן לייצר מטבחים יוקרתיים גם עבור וילות-ענק והם כמובן יהיו גדולים ויכילו מקומות אחסון רבים, אך חשוב להבין כי גם בדירה קטנטונת אפשר לייצר מטבח שייראה מדהים. הדבר החשוב ביותר שממנו הכל מתחיל, זה חומר הגלם ממנו בונים את חלקי המטבח השונים.

ליש להתאים את גודלו של משטח העבודה אל הדרישות של הדיירים בבית, אך גם בפרופורציה נכונה אל גודלו של חדר המטבח. מטבחים יוקרתיים תמיד ייראו גדולים, על אף שייתכן שהמטראז' שלהם יהיה קטנטן. הייעוץ המקצועי חשוב כאן מאוד, לכן כדאי ואף הכרחי לשבת לפגישת תכנון מעמיקה עם בעל מקצוע מחברת המטבחים שבחרתם בה. חשיבה משותפת תעזור לכם להגיע לעיצוב מטבח נכון עבור הבית הספציפי שלכם, כזה שיהיה איכותי ופרופורציונלי וכמובן יעניק תחושה של יוקרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*